סקס, אני וחברה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סקס, אני וחברה שלי
    R
    17/05/2012

    מספר שאלות:
    אני וחברה שלי היינו באמצע סקס ואחרי שהיא גמרה אז גילינו שנקרע לי באמצע הקונדום
    (אני לא גמרתי) השאלה שלי זה האם יש סכנה כלשהי להריון?

    שאלה נוספת:
    אנחנו עשינו 3 סבבים ובאחרון התחיל ממש ממש לכאוב לה וגם קצת בשני אז זה בעיקרון כתוצאה מהרבה סקס או שפשוט משהו כנראה אנחנו עושים לא נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סקס, אני וחברה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקס, אני וחברה שלי - תגובה

    נטע ידיד
    19/05/2012

    בעקרון כאשר נקרא הקונדום, גם אם לא גמרת תמיד יכולה לטפטף טיפה של נוזל שמכילה מליוני זרעים שאותה אינך חש כך שבהחלט תמיד קיימת אפשרות להריון, כעת תצטרכו לחכות ולבדוק. באשר לצריבה בנרתיק, הנרתיק הנשי עדין, כמה סבבים ברצף בפרט עם קונדום יכולים לגרום לתחושת צריבה לכן מומלץ במקרה כזה לערוך הפסקות מעט יותר ארוכות. אם תחושת הצריבהממשיכה כדאי לפנות לגניקולוג/ית לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו