לאחר שאני גומר רוצה להיות עם עצמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר שאני גומר רוצה להיות עם עצמי
    ד.
    14/07/2012

    היי, אני יוצא עם מישהי כבר חודש והתחלנו לשכב. יש לי כמה בעיות/שאלות: 1. אני גומר מאוד מאוחר (30-45 דקות של סקס) ורק בתנוחות מסויימות. 2. כשאני גומר, כל החשק המיני הולך לי, לא רוצה להתחבק עם החברה ושרק תעזב אותי. האם זה נורמלי? 3. איך יודעים אם אתה אוהב את הבנאדם או שרק בא לך לשכב איתו וטו לו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר שאני גומר רוצה להיות עם עצמי - תגובה

    אורית פס
    22/07/2012

    לפי תאור הבעיה אתה סובל משפיכה מעוכבת,ז.א. רוב הגברים יכולים להגיע לשפיכה תוך 2 דקות והמאהבים הטובים לומדים למשוך עד 10 דקות אך אם אינך מצליח בכך למרות שאתה מעונין וזה נמשך מעל חצי שעה זוהי בעיה שעלולה להכאיב לבת הזוג עקב חיכוך ממושך,וגם אם תתרשם בתחילה ככל שיחלוף הזמן תתיאש מהענין,בד"כ גברים עם שפיכה מעוכבת [או קשיים להגיע לאורגזמה] לא קולטים שיש להם בעיה עד שהבת זוג מתלוננת,התאמה טובה לגבר כזה היא בת זוג מולטי אורגזמית.
    בענין החשק המיני שהולך אחרי האורגזמה זה טבעי,גברים רבים חשים צורך לישון לאחר האורגזמה בעוד הנשים לאחר אורגזמה חשות ערניות יותר ןחשוב להן after playהאינטימיות של ליטופים ,חיבוק ופטפוט שלאחר הסקס שיש לו חשיבות רבה לבנית קירבה,מאחר ויש פער בצרכים בין גברים ונשים הרי שפשרה כלשהי תהיה הוגנת לשני הצדדים,או שפעם יהיה סקס כפי שאתה מעדיף ופעם כפי שהיא מעדיפה.
    איך יודעים אם אתה אוהב? יש יגידו שכשתאהב כבר תדע שזו אהבה,האם אתה מסוגל להיקשר? להתגעגע? לתת אמון? לחוש משיכה ולשמוח גם לקום בבוקר עם הבחורה לצידך,? כשיהיה לך איכפת ממישהי מעבר להיותה פרטנרית לסקס כבר תדע שזה משמעותי יותר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אורית.. איזה תשובה!!

    ד.
    26/07/2012

    אחלה תשובה. אהבתי בעיקר את מה שאמרת לגבי השאלה שלי: איך אני יודע שאני אוהב? כרגע אנחנו ביחד כבר חודשיים אבל התראינו רק 3 פעמים בגלל שהיא בתקופת מבחנים של חודש וחצי. אני לא מרגיש שאני הכי מתגעגע אליה ושנקשרתי אליה ממש, ז"א זה עדיין לא בוער אצלי. יכול להיות שההתאהבות תבוא עוד מעט, כאילו בבום אחרי 4 חודשים נגיד?? אני כן מחכה לסקס איתה. כלומר, הידיעה שבעוד 3 ימים נפגשים מעלה לי הרגשה של התרגשות בתוכי כי אני מדמיין אותנו שוכבים. אני רוצה שעצם המפגש איתה יעביר אצלי הרגשה חמימה וטובה, ולא הסקס. האם זה יגיע מתישהו? חשוב לציין שאנחנו מדברים כל יום-יומיים ולפעמים השיחות שלנו מגיעות לשעה וחצי של שיחה והשיחות לפעמים אפילו מרתקות. אבל הרגש שלי אליה עדיין לא בוער. למה לעזאזאל? הפחד הכי גדול שלי הוא שלא אוכל להיקשר רגשית לאף בחורה כי הבחורה הספציפית היא אחלה בחורה ויש לה אופי מנצח אבל לא נקשרתי עדיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו