סקס ותוחלת חיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סקס ותוחלת חיים
    גליה
    18/07/2012

    אני (42) ובעלי (44) מאוד אוהבים ויש ביננו המון אינטימיות ושיתוף. אנחנו כבר 20 שנה נשואים אנחנו בלי ילדים מבחירה וטוב לנו ככה :-). הפסקנו לעשות סקס כבר שנים אחורה. ממש לא בא לנו. זה לא עושה לנו את זה... אני שמעתי על א-מיניות. אני לא יודעת אם אנחנו נחשבים בקבוצה הזאת ואני לא בטוחה שזה חשוב. השאלה שלי אליכם רופאי המשפחה זה אם כל כך מהללים סקס ומייחסים לו כל כך הרבה דברים טובים, זה אומר שאם לא עושים אז מזיקים ?? אם אני ובעלי לא נעשה סקס תוחלת החיים שלנו חלילה תיפגע ? מערכת חיסונית ? משהו ? אשמח לדעת שלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סקס ותוחלת חיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה התחליף

    ג'רון
    19/07/2012

    אם התחליף הוא אוננות - יש לך חצי תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקס ותוחלת חיים - תגובה

    נטע ידיד
    21/07/2012

    מה שחשוב זה כיצד אתם מרגישים עם הבחירה שלכם. אם טוב לכם עם הבחירה הזו לא הייתי בוחנת סטטיסטיקות. אני משערת שאתם לא מקפידים על התנהגויות נכונות רבות מתוך בחירה ולא מתייחסים לסטטיסטיקה בנושא כגון: אכילת אוכל בריא בלבד, אי אכילת גנק פוד, נהיגה בהתאם למהירות המותרת בלבד וכו'. הסקס לרוב חשוב לבני זוג כי הוא מהוה עוד נדבך להעצמת האינטימיות בין בני הזוג, אם אתם מאמינים שזה לא רלוונטי עבורכם ושקיימת ביניכם אינטימיות מספקת ללא סקס איני רואה בכך בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקס ותוחלת חיים - תגובה

    אורית פס
    31/07/2012

    לא חושבת שתוחלת החיים תיפגע,אולי יותר איכות החיים ,
    לא ברור אם כן יש פעילות של אוננות משום שלגוף לא איכפת מה מקור האורגזמות ,כולנו מכירים את ההרגשה הטובה שאחרי סיפוק מיני,יש בכך פורקן ממתח,הנאה,חיוניות,אישור לתחושת הגבריות\נשיות שלנו ,והעצמה של הקשר הזוגי,נכון שאפשר לחיות בלי סקס,אולי אפשר לומר שזה כמו לאכול בלי תבלינים,אפשר אך חסר משהו.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו