מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סקס ותוחלת חייםגליה18/07/2012
אני (42) ובעלי (44) מאוד אוהבים ויש ביננו המון אינטימיות ושיתוף. אנחנו כבר 20 שנה נשואים אנחנו בלי ילדים מבחירה וטוב לנו ככה :-). הפסקנו לעשות סקס כבר שנים אחורה. ממש לא בא לנו. זה לא עושה לנו את זה... אני שמעתי על א-מיניות. אני לא יודעת אם אנחנו נחשבים בקבוצה הזאת ואני לא בטוחה שזה חשוב. השאלה שלי אליכם רופאי המשפחה זה אם כל כך מהללים סקס ומייחסים לו כל כך הרבה דברים טובים, זה אומר שאם לא עושים אז מזיקים ?? אם אני ובעלי לא נעשה סקס תוחלת החיים שלנו חלילה תיפגע ? מערכת חיסונית ? משהו ? אשמח לדעת שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומה התחליף
ג'רון19/07/2012אם התחליף הוא אוננות - יש לך חצי תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקס ותוחלת חיים - תגובה
נטע ידיד21/07/2012מה שחשוב זה כיצד אתם מרגישים עם הבחירה שלכם. אם טוב לכם עם הבחירה הזו לא הייתי בוחנת סטטיסטיקות. אני משערת שאתם לא מקפידים על התנהגויות נכונות רבות מתוך בחירה ולא מתייחסים לסטטיסטיקה בנושא כגון: אכילת אוכל בריא בלבד, אי אכילת גנק פוד, נהיגה בהתאם למהירות המותרת בלבד וכו'. הסקס לרוב חשוב לבני זוג כי הוא מהוה עוד נדבך להעצמת האינטימיות בין בני הזוג, אם אתם מאמינים שזה לא רלוונטי עבורכם ושקיימת ביניכם אינטימיות מספקת ללא סקס איני רואה בכך בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקס ותוחלת חיים - תגובה
אורית פס31/07/2012לא חושבת שתוחלת החיים תיפגע,אולי יותר איכות החיים ,
לא ברור אם כן יש פעילות של אוננות משום שלגוף לא איכפת מה מקור האורגזמות ,כולנו מכירים את ההרגשה הטובה שאחרי סיפוק מיני,יש בכך פורקן ממתח,הנאה,חיוניות,אישור לתחושת הגבריות\נשיות שלנו ,והעצמה של הקשר הזוגי,נכון שאפשר לחיות בלי סקס,אולי אפשר לומר שזה כמו לאכול בלי תבלינים,אפשר אך חסר משהו.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
