מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קיום יחסי מין, מתי?rut26/07/2012
היי,
אני בת 24 ועדיין לא קיימתי יחסי מין, הייתי במערכות יחסים קצרות וזה לא הגיע לזה ממש.
אני מרגישה מאד מתוסכלת ומאוכזבת מהנושא הזה שלא יתקיים עד היום גם מלהתאהב ולהיות בקשר זוגי ארוך וגם מקיום יחסי מין. יש תקופות (כמו עכשיו) שזה מעסיק אותי הרבה ואני כל פעם חושבת על זה וממש יורד לי המצב רוח..
כל הזמן אמרתי לעצמי שזה יקרה והכל יסתדר וגם עכשיו אבל הזמן פשוט טס ואני מוצאת את עצמי כל שנה אומרת לעצמי אבל מתבאסת יותר ויותר.
התחושה היא שאני באמת יכולה לשבח ולהעריך את עצמי בהרבה תחומים בחיים, אני דיי מצליחה, מאד חברותית, נראית טוב וכו'. אבל בנושא הזה אני ממש לא מנוסה ואפילו דיי תמימה.. זה יכול להיות נחמד והכל אבל מתישהו זה כבר לא ולדעתי כבר עכשיו זה לא, כי זה אומר שמשהו לא בסדר.. אבל אני פשוט לא מוצאת מישהו מתאים ואני יכולה להגיד שרק בשנה האחרונה ככה אני מרגישה יותר מוכנה.
בגלל שעובר הזמן ואני לא רוצה להגיע לגיל 25 26 שאני בכלל לא מנוסה, חשבתי אולי לבקש מידיד רחוק "שיעזור" לי בזה אבל אני לא יודעת אם אני באמת יעמוד בזה הכוונה שלא נראה לי שאני אמשך אליו אבל מצד שני אני כן ארגיש בטוחה אז אני לא יודעת אם זה צעד נכון...
אשמח לשמוע את דעתכם אני ממש מיואשת מזה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא חושב שזה צריך לבאס אותך
ד.26/07/2012דרך אגב, אפשר לענות לגולשים למרות שאני לא בעל מקצוע? אז אם כן, התשובה שלי היא: אז מה!!? אז מה שאת כבר בת 24 ועדיין לא עשית את זה. את לא צריכה להרגיש לחץ ולהרגיש שאת כבר לא בת 21. אני חושב שאצל בנות, כל הקטע של סקס הוא יותר עמוק מאשר אצלנו הגברים (אנחנו רק רוצים "לתקוע" לא סתם סתם חח). לבנות חשוב מאוד שיהיה רגש, ותקנו אותי אם אני טועה. אצל גברים לדעתי, היצר הרגעי יותר בוער מבפנים ואנחנו פחות עושים טקסיות בכל הקשור לסקס. כתבת שאת מרגישה בשלה וזה בסדר. אבל חשוב שהפעם הראשונה שלך יהיה עם רגש. תמיד נזכור את הפעם הראשונה שלנו, לא? ואני חייב להגיד לך משהו מאוד נכון: כמה שתהיי לחוצה יותר בלעשות סקס כי אני כבר בת 24, זה לא יבוא! ברגע שתשחררי, הדברים יבואו מעצמם וזה על כל דבר בחיים לא רק בסקס. אני אתן דוגמא מעצמי: כמה שחיפשתי חברה והראתי לחץ שאני רוצה רוצה, זה לא הגיע. אבל כשבכלל לא חשבתי על זה, החברות הגיעו. תלמדי לשחרר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיום יחסי מין, מתי? - תגובה
ד``ר עידן מיליצ`ר26/07/2012צר לי לקרוא את מצוקתך.
אין תשובה אחת ברורה וחדה באשר מה נכון ו/או לא נכון לעשות. לכי אחרי רחשי ליבך כל עוד את לא פוגעת בעצמך!!
עידן מיליצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
