מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשש לוויסטבוליטיסליאת20/08/2012
שלום,
לפני מספר שנים אובחנתי כווגיניסטית ועברתי טיפול עם מטפל מיני מוסמך שבסופו הכרתי לאחרונה בן זוג ולפני שלושה שבועות הצלחתי סוף סוף לקיים יחסי מין מלאים.
בתחילה היו מעט כאבים אבל לא משהו בלתי נסבל והרופא אמר לי שזה עדיין נובע מלחץ ויעבור עם הזמן וככל שאני אתרגל לסקס.
לפני שבוע רופא הנשים שלי מצא שיש לי פטריה בנרתיק ונתן לי טיפול. במהלך הטיפול לא קיימנו יחסי מין (במשך 4 ימים). בסיום הטיפול הרגשתי כאבים חזקים במהלך החדירה ולכל אורך הסקס (אין סימפטומים של הפטריה בכלל למעט הכאב). אני אציין שכן הצלחנו לקיים יחסים עם חדירה במשך זמן אבל הרגשתי כאב ולאחר מכן הייתה תחושה של רגישות באיזור שנעלמה אחרי כשעתיים.
בנוסף, ניסיתי לבד להחדיר את המרחיבים שהיו לי מתקופת הטיפול והצלחתי להכניס את המרחיב הגדול ביותר. הייתה תחושה של אי נעימות אבל לא כאבים עזים.
קראתי באינטרנט על וויסטבוליטיס ולאור ההיסטוריה שלי אני חוששת שזה תואם את המצב שלי.
יש לי תור לרופא שטיפל בי אבל מכיון שהוא רק בעוד מספר ימים ואני מאוד לחוצה אשמח לקבל חוות דעת - האם נשמע שהתיאור שלי תואם וויסטבוליטיס?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לוויסטבוליטיס - תגובה
אורית פס25/08/2012קודם כל אני מברכת אותך ואת הצלחת הטיפול בוגיניסמוס,מהתאור שלך את התופעה של כאב בחדירה ניתן לשער שיש ווסטבוליטיס או תסמונת כאב אחרת [דיספארוניה], יש להיבדק אצל מומחה לתסמונות כאב ולא כל גניקולוג מודע לדרכי האבחון והטיפול,במרפאות לטיפול מיני הצטבר נסיון רב בנושא,לצד האבחנה שנעשית ע"י גניקולוג\ית יש מקום פעמים רבות לתת את הדעת גם על היבטים רגשיים והשלכות של הכאב על הזוגיות והיכולת להנות מיחסי מין,
אין מקום לייאוש ,אמנם אין תרופה ספציפית לכאבים אלו אך יש מס' אופציות טיפוליות יהנחיות התנהגותיות שאמורות לשפר את המצב עד החלמה מלאה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
