קונדילומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קונדילומה
    אביב
    24/09/2012

    שלום רב,
    שמי אביב, בן 28, לפני כשנתיים נדבקתי מהאקס שלי בקונדילומה בתוך פי הטבעת(בדפנות).
    בהתחלה טיפלתי בהן באמצעות שריפתן עם חומר שנקרא קונדילוקס וכעבור זמן מה כשזה לא עזר, רופא העור שלי החליט לשלוח אותי לניתוח. זמן ההחלמה היה ארוך, מתיש ומתסכל.
    כעבור מס' חודשים שוב חזרו לי מס' יבלות שאותן שרפתי באמצעות חומר שנקרא "פנול"(נראה לי), ומאז לא חזרו היבלות.
    שאלתי היא כזאת- מה זה אומר לגביי, שכיום אין לי יבלות- זה אומר שהנגיף חוסל ואינינו עוד בגופי? או שמה זה קיים אך רדום? אם היום אני רוצה לקיים יחסי מין עם הפרטנר שלי והרי גם קונדום לא מונע הדבקות מקונדילומה, מה עלי לעשות כדי למנוע את הידבקותו?
    אודה לתשובתכם.

    בברכה,
    אביב

    נ.ב
    מצטער אותי שאין מודעות למחלות המין הנוספות, והדגש העיקרי הוא על נגיף האיידס בלבד. המסר שלי לכל מי שקורא את זה- הישמרו, היזהרו והיו מודעים - עברו עליי שנתיים של סיוטטט!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קונדילומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונדילומה - תגובה

    25/09/2012

    הנגיף אף פעם לא מחוסל ונשאר רדום. הוא מדבק בעיקר כשיש יבלות, אך גם בדרכים אחרות זה ייתכן.

    קונדום בהחלט מונע את רוב ההדבקות אם משתמשים בו ביעילות.

    אכן קונדילומה מאוד נפוצה ואיתה גם מחלות כמו עגבת, זיבה שעולות יותר ויותר בתפוצתן וחשובה העלאת המודעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו