כאבים בזמן יחסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בזמן יחסים
    ויקי
    25/09/2012

    שלום,
    אני נמצאת בקשר עם בן זוגי כבר שנה ואנחנו מתחתנים עוד חודש. התחלנו לקיים יחסי מין חודשיים אחרי שהכרנו פעמיים בשבוע כשנפגשנו ובחודשיים האחרונים מאז שעברנו לגור ביחד-אנחנו מקיימים יחסים כל יום. אני אוהבת אותו מאוד ואוהבת לקיים איתו יחסים אבל אני לא מרגישה כלום או שכואב לי. אני מגיעה לאורגזמה רק כשהוא נוגע בי עם אצבעות בדגדגן וגם בצורה כזו אני לא גומרת כל יום. אני זוכרת רק פעמיים שהיה לי נעים בחדירה בנרתיק באחת מהן זה היה ביום שהוא הציע לי נישואין. האם יש לי בעיה כלשהי? איך ניתן לטפל בזה?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בזמן יחסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בזמן יחסים - תגובה

    25/09/2012

    מזל טוב על הקשר ועל החתונה הקריבה ובאה!

    רוב הנשים אינן מצליחות לגמור בחדירה וזקוקות לגירוי ישיר על הדגדגן, כך שמה שאת מתארת טבעי לחלוטין. נסי לגמור בדרך שנעימה לך.

    אם כואב לך בחדירה - כדאי שתגשי למרפאה העוסקת בבריאות מינית (רשימת מרפאות ציבוריות באתר איט"מ - תגגלי) כדי לשלול בעיה הנקראת וגיניזמוס. היא ניתנת לטיפול יעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו