גבר עם שדיים מתרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גבר עם שדיים מתרופות
    אופיר
    13/08/2013

    שלום, שמי אופיר יש לי סכיזופרניה ואוסידי.
    אני לוקח ציפרלקס וקלופיקסול.
    בזמן האחרון יש לי צמיחת שדיים בצורה נשית, חבריי שמו לב לזה.
    לפתע כל אחד מהם רצה לגעת לי בציצי והם אומרים לי שיש לי הורמונים של אישה.
    לי זה לא מפריע זה נראה לי אפילו קצת מגניב מכיוון שבגלל המחלה לא הייתה לי אף פעם אישה אז אני מרגיש בציצי משיכה לאישה כל הזמן וכאילו אני עם אישה כל הזמן. אני רוצה לציין שאני לא הומו ולא נמשך לגברים. השאלה היא מה עושים? שבוע שעבר גלשתי בים וממש הרגשתי גדילה של השדיים הרגשתי צריבה בשדיים.
    שאלה נוספת היא האם נשים נגעלות מגבר עם שדיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבר עם שדיים מתרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גינקומסטיה

    24/08/2013

    לצמיחה של שדיים בגברים קוראים גינקומסטיה. זה יכול להופיע כתוצאה מתופעת לוואי של תרופות מסויימות. זה לא מעיד על נשיות או על נטייה מינית ואם זה לא מציק לך, אז אין סיבה רפואית לטפל.

    יש נשים שאוהבות את זה ויש כאלו שלא, ממש כמו שיש נשים שנמשכות אל גבוהים ואחרות אל נמוכים וכד'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו