פחד כריגוש?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד כריגוש?
    לירי
    24/12/2013

    גחלילית 23/12/13 | 14:12שלום, מזה כשלוש שנים יש לי חבר, לאירונה התארסנו ואנו עומדים להתחתן במאי. אני בת 28 והוא בן 33... יש בינינו אהבה גדולה ועמוקה. בתחילת הקשר היה לי פחד גדול שניפרד ורציתי מאוד שהוא כבר יציע לי נישואים הסקס היה מלא תשוקה וריגוש בעעקר שהוא היה אומר לי תוך כדי כמה הוא אוהב ורוצה אותי. חשוב לציין שאני לוקחת כשנה וחצי ציםרלקס 10 מג ועד לא מזמן הלכתי במקביל לטיפול בגלל חרדות ומצבי רוח. מאז שהתארסנו ירד לי משמעותית הלחץ והחרדה מעזיבה..ההכנות לחתונה בסיומן יש משיכה גדולה, אבל שמגיעים למיטה ומתחילים להתפשט יש לי ירידה גדולה בחשק..ואנ מרגישה על אוטומט..אנחנו מנסים להבין ביחד למה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד כריגוש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד כריגוש? - תגובה

    05/01/2014

    שלום לך לירי,
    ברכות על הזוגיות המתהדקת והחתונה הממשמשת ובאה. נסי לחדד את שאלתך. האם בכל מצב שאתם מתעלסים אין לך חשק? האם יש מצבים בהם החשק שלך תקין ואת מרגישה תשוקה כלפי בן זוגך? האם יש השפעה מאז החלת בנטילת הציפרלקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו