מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נישואין בלי מגעעידן25/08/2014
שלום רב,
אני ובעלי עברנו לא מעט קשיים בנישואין ופנינו ליעוץ . אנחנו נשואים 10 שנים עם שני ילדים ושנינו בסביבות גיל ה-40.
בזכות היעוץ, רמת הויכוחים בבית ירדה אך תדירות יחסי המין הלכה ודעכה ועם הלחץ מצידו, מצאתי עצמי במצב שממש אני לא רוצה כל מגע איתו לא מיני ואפילו לא חיבוק או נשיקה.התחושות שהוא נוגע בי לא נעימות לי ואפילו מעצבנות...
כיום, אני מרגישה שיחסי המין לא נחוצים ולא חסרים לי וקשה לי להיכנע ללחץ של בעלי וכן לשתף פעולה. זה רק מרחיק אותי ממנו ואני מרגישה שזה לא פייר שהוא סובל מהיחס שלי כלפיו כי הוא מרגיש לא אהוב ודחוי, ולא פייר שאני מרגישה כל יום רע עם עצמי שלא מסוגלת ולא רוצה להרגיש קרוב לבעלי. כנראה שכל מה שעבר עלינו במשך שנות הנישואין השאיר חותם חזק אצלי ואני כבר לא אוהבת.
אני עובדת עיצות, אנא עיזרו לי.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נישואין בלי מגע - תגובה
ד``ר עידן מיליצ`ר26/08/2014צר לי לקרוא את מצוקתך. האם מה שאת מתארת, עלה בייעוץ הזוגי?
עידן מיליצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר עידן מיליצ'ר
עידן27/08/2014שלום רב,
קודם כל תודה רבה על המענה המהיר והענייני.
לשאלתך, בעיית המגע ויחסי המין עלתה בטיפול הזוגי. המטפל בכמה שיחות איתי בנפרד, סבור כי אני יודעת את התשובה.......וכן, התשובה היא שאנחנו לא ממש מתאימים, ובטח שבמצב זה רגשותיי כאישה לא יבואו לידי ביטוי, אבל השאלה היא אם אני בוחרת להסתפק במה שיש או לבצע מהפך בזוגיות הנוכחית. לדעתו, אפשר לתקן את הזוגיות הזו עד לנקודה מסויימת.....כבר ציינתי שאני רוצה לעשות מאמץ ולתקן ולשפר כדי לא להיפרד, ואפילו מאוד הייתי רוצה להרחיב את המשפחה, אבל אני מרגישה שאין לי כלים להתמודד עם המצב למרות שפנינו לטיפול זוגי: הרגשות לא התעוררו, החשק המיני לא חזר, הצורך לבלות לבד אחד עם השני לא עלה מבחינתי.
האם יש תקנה למצב הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר עידן מיליצ'ר - תגובה
ד``ר עידן מיליצ`ר27/08/2014יש כל מיני גיות לטיפול . מבחינתי, היה נכון גם להפעיל אתכם על מנת ליצור את האינטימיות והחיבור. יש אמירה האומרת ש: :אחרי המעשים נמשכים הלבבות"
האם אתם יוצאים? האם יש פנאי יחד? האם יש פנאי לחוד?
לא מבין מה זה לא ממש מתאימים? מאיזו בחינה? זוגית? מינית? חברית?
האם ניסה המטפל ל"הפעיל" אתכם?
איך את רואה את חייך/ם עוד 5 שנים?
עידן מיליצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
