לא מצליחה לגמור ולהנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה לגמור ולהנות
    מישהי
    09/01/2015

    שלום , רציתי לשאול ולהתייעץ עם מישהו שמבין אני מרגישה נורא מתוסכלת. אני לא מצליחה לגמור עם החבר שלי, הוא הראשון שלי ואני תמיד מרגישה שמשהו דפוק בי, שאני לא בסדר, אני לא נהנת בכלל לא משנה באיזו תנוחה . הוא אומר לי שלפני היו לו בחורות והן היו גונחות מהנאה מה שאני לא עושה. וזה גורם לי לעוד יותר הרגשה של תסכול כאילו אני פחות טובה . אני גם לא נהנת כשהוא יורד לי שזה גם מוזר . אני פשוט לא נהנת מכלום ואני מתוסכלת ולא מסתפקת.. עזרה בבקשה? מה אני עושה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה לגמור ולהנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה לגמור ולהנות - תגובה

    11/01/2015

    את מתארת מספר תופעות:
    א. את לא מצליחה להנות - יש דרכים רבות להנות. את מתארת מה לא נעים לך (שהוא יורד לך), אך לא מתארת מה כן נעים ומה כן מענג אותך, למשל, ליטוף, נשיקה, גירוי בדגדגן וכדומה. אם שום דבר לא מענג אותך ואם את לא נהנית מכלום מדוע את ממשיכה לנסות איתו? ואם יש דברים שמענגים אותך - התמקדי בהם בשלב ראשון, בגלל שאת בתחילת דרכך, נסי לא להיות מוזנת ממיתוסים אלא רק להתמקד במה שטוב ונעים לך.

    ב. את לא גומרת - נסי בעצמך. לא באמצעות בן הזוג. הרושם שהוא קצת מלחיץ, בייחוד אם הוא משווה אותך לקודמותיו. תהיי נאמנה אך ורק לעצמך. היכולת לגמור תלוייה בגורמים רבים. ממליץ לך לקרוא הספר הנפלא של לוני ברבך-גרפילד - "לעצמך - מיניות האשה.

    התסכול שלך מכך שאת לא נהנית ומהשוואה אל אחרות ותסכול זה מפחית עוד יותר את היכולת שלך להנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו