נקרע הקונדום וגיליתי את זה בסוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקרע הקונדום וגיליתי את זה בסוף
    אנונימי
    07/03/2017

    היי ..יצאתי עם ידידה ושכבנו ...ובסוף גיליתי שהקונדום נקרע ...אני בפחד ופרנויה מאז ... היא אמרה שזה בסדר היא על גלולות ...ובבוקר שאחרי אמרה שלקחה את הגלולה של היום שאחרי ... אני לא ראיתי ...ובגלל שזה לא בשליטה שלי כבר ...אני בפחד ופרנויה שהיא תכנס להריון
    אני לא יודיע אם זה איטי ..להכריח אותה שתקח את זה מולי ..עוד פעם...
    וגם חס וחלילה שהיא משקרת ..אני יכול לבקש הפלה כי עשיתי את כל המאמצים שזה לא יקרה ואם היא שקרה אז אני כאילו רימו אותי ...
    איך אני יכול להיות בטוח שהיא לא תכנס להריון?
    איך אני יכול להמנע לפעם הבאה שזה לא יקרה ?
    היא יכולה לקחת שתי גלולות או שלא ?
    מה הסיכוי בכללי להכנס להריון גם אם היא לא על גלולות וגם אם לא במחזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנונימי יקר

    ד``ר עידן מיליצ`ר
    08/03/2017

    צר לי על הפראנויה שאתה נמצא בה. כולי תקווה שאכן איננה בהריון ושהיא אכן לוקחת גלולות ועשתה את מה שאמרה לך ואיננה משקרת.
    אתה לא יכול להכריח ו/או לכפות עליה לעשות דבר כזה או אחר.יחד עם זאת הדרך להמנע בפעם הבאה שזה לא יקרה זה לא לקיים יחסי מין!!!

    עידן מיליצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו