שאלות כלליות על קונדום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות כלליות על קונדום
    רועי
    05/01/2019

    ראשית אתאר את סיטואציה:
    שכבתי עם מישהי עם קונדום. במהלך יחסי המין לא הרגשתי שהקונדום מחליק. בנוסף, לאחר שגמרתי הקפדתי להוציא את הקונדום בצורה בטוחה (שלא ייזל זרע לתוך איבר המין של הבחורה) וגם ווידאתי שאין בו חור.
    לכאורה מדובר במין בטוח, אך יש דבר אחד שמדאיג אותי:

    ברוב הזמן שהייתי בתוך הבחורה, לא הייתה לי זקפה מלאה – אלא רק זקפה חלקית. קראתי את ההוראות שרשומות בחפיסת הקונדומים, ושם נכתב שיש לשים קונדום אך רק כשיש זקפה מלאה.

    שתי שאלות:
    1. בהתחשב בכך שלא הרגשתי שהקונדום החליק, ושלא הבחנתי בשום קרע – האם אמורה להיות לי סיבה לדאגה מכך שהייתי בתוך הבחורה עם זקפה חלקית?
    2. באופן כללי, מה הן הסכנות בלחדור לבחורה עם קונדום על זקפה חלקית, פרט לכך שזה מגביר את הסיכוי שהוא יחליק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות כלליות על קונדום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רועי

    ד``ר עידן מיליצ`ר
    05/01/2019

    במידה והקונדום לא החליק ו/או הזקפה, למרות היותה לא מלאה, לא ירדה לחלוטין באופן שלא "החזיקה" את הקונדום, אז אין מה לדאוג!!
    אם הקונדום לא החליק ו"ברח" לנרתיק ואם היה מספיק רווח בקצהו כדי לקלוט את השפיכה...אז אין מה לדאוג!

    עידן מיליצ'ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו