מיניות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיניות
    מאי
    26/01/2011

    שלום, אני בת 31, נשואה ואמא ל3.
    אני טיפוס מאוד מיני ונושא המין תמיד היה אחד הנושאים החשובים לי.
    אני ובעלי מכירים קרוב ל11 שנה ומתוכם נשואים 6 שנים, לפני חן גרנו ביחד. לפניו היו לי הרבה מערכות יחסים קצרות.
    בשנים האחרונות אין לנו יחסי מין מספקים, הירידה החלה בהדרגה, כמו בכל המשפחות אני מתארת לעצמי, ונכון להיום לא קיימנו יחסי מין קרוב לשנה. שנינו מספקים את עצמינו באופן עצמאי. אנחנו זוג תקשורתי מאוד, היחסים בינינו טובים ואנחנו נוהגים לדבר על הנושאים הבוערים. על הנושא של העדר יחסי מין גם דיברנו והסכמנו שככל הנראה מאהבים טובים לא נוכל להיות אחד לשני.
    השאלה שלי היא כזאת - האם ניתן להוריד חשק מיני שלי בצורה מלאכותית? אני נוטלת גלולות אסטל וזה קצת עוזר אך לא עד הסוף. אני מוצאת את עצמי לא מסופקת, עצבנית ואומללה בגלל שאין לי מין בחיים. כל החיים נושא המין היה נושא מרכזי אצלי ולא הייתי מאלו שקודם מכירות בן זוג במשך חודשים ואחכ "מסכימות" לעשות איתו אהבה. אצלי זה היה הפוך. מעולם לא היו לי תקופות של יותר מכמה שבועות בלי יחסי מין והיום זה פשוט מוציא אותי מדעתי. אפילו חשבתי על גירושים אך בגלל הילדים אני לא מעיזה לעזוב. הינו בטיפול זוגי כמה פעמים בתקופה שאנחנו נשואים ושום דבר לא עזר. חוץ מזה מה כבר יכול לעזור אם הוא לא נמשך אלי יותר?!
    אני אישה נעה, משכילה ומוקפת בתשומת לב בעבודה. כשאני נמצאת בחברת גברים אני ממש צריכה להתאמץ כדי לא לדמיין את עצמי מקיימת איתם יחסי מין.
    בשורה התחתונה אני לא יכולה יותר, אני עייפה. אני מחכה רק לגיל הבלות שיבוא ואני לא אתעסק יותר בסקס יומיום שעה שעה.
    אני לא צריכה עיצות "תלכו ליעוץ מיני" זה כבר היה ולא עבד. אני רוצה לדעת האם ואיך ניתן להוריד את החשק המיני.
    אנא עזרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וודאי

    רון
    26/01/2011

    אנו באותה סיטואציה לדאבוני רק מהצד השני של המתרס....אשתי

    אשמח לשוחח איתך על זה באופן פרטני יותר

    בואי לא ניתן לזה להוביל אותנו לזקנה עם רגש של פספסוס כלשהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאי

    עומר
    30/01/2011

    היי מאי

    דבר ראשון רציתי להגיד לך שזה פורום ציבורי וכאשר פירסמת את המודעה שלך ברבים כל אחד זכאי להגיב, גם אם זה לא לטעמך.

    אני מגיב מתוך אכפתיות, את אומרת שאת בת -31 ומכירה את בעלך כ- 11 שנה, כלומר בגיל 20. ואת אומרת שהיו לך מערכות יחסים שלא חיכית הרבה זמן לקיים סקס עם הבחור, אני מניח סביבות גיל 20.
    אני מניח גם שהכרת את בעלך, הוא היה פחות או יותר מיני, אחרת הקשר בהתחלה לא היה מחזיק מעמד...כי זה דבר שחשוב לך.
    השאלה שלי לפי מה קבעת שאת בחורה מינית?, יכול להיות שבעלך הוא בן אדם מאוד לא מיני או שהוא הפך להיות כך במרוצת השנים,אבל זה לא הופך אותך למינית, אלא לבחורה ממוצעת.
    ייתכן והבחנה שלך לא נכונה ואת לא צריכה להוריד את החשק המיני שלך.
    אולי זה הוא שצריך להתאמץ בשבילך, אם את אומרת שיש תקשורת טובה, ויש הבנה, אז בזוגיות צריך להגיע לעמק השווה, ופה את מקריבה (מסרסת את עצמך) את אחת מהנאות החיים, זה לא אמור להיות כך.
    יכול להיות שזה רק משבר והוא צריך משהו שיעורר אותו, משהו שיגרום לו לרצות יותר.
    אני מציע לך לברר איתו את הסיבה האמיתית, כי לא לקיים יחסי מין שנה זה מוגזם.

    עומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדין מחכה להתיחסות של אנשי מקצוע..?

    מאי
    30/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניות - תגובה

    אורית פס
    31/01/2011

    מאחר ואינך מעונינת כלל להיפרד עליכם לעבוד על שנוי כך שכן התקיימו יחסי מין ביניכם,את מספרת שהייתם בטיפול זוגי אך אני תוהה אם הייתם אצל סקסולוג\ית ואם היו למטפל שלכם גם כלים מתחום הסקסולוגיה שבמקרה שלכם הוא החשוב.
    דווקא העדר המין שמטריף אותך שומר על נוכחות הנושא כל הזמן,
    אני לא בעד שיטות של הורדה מלאכותית של רמת החשק המיני,אוננות עדיפה על כלום, ואם לא תאונני לא תחשבי על כך ולא תוטרדי מכך יתכן שהדחף ירד עד שלא תרגישי בהעדרו,אך אני לא מאמינה בזוגיות שאינה כוללת יחסי מין זו לא זוגיות בריאה ולכן -אל תמהרו להתייאש מטיפול ,זה מספיק חשוב כדי לתת לטיפול צ'אנס נוסף [למרות שאת נרתעת מכך]. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניות - תגובה

    נטע ידיד
    31/01/2011

    את נשמעת לי נואשת, אין שום סיבה שתסבלי ותתדכאי את המיניות שלך זה ממש לא נכון בעיני. את אומרת שהיית בטיפול זוגי, האם הייתם בטיפול אצל מטפל מיני מוסמך? אני ממליצה לך בכל זאת לגשת לטיפול באחת המרפאות המוסמכות לכך יש שם אוסף של מטפלים אשר כוללים גם רופאים. רופא יוכל לערוך אבחון רפואי לבעלך ולבדוק מדוע החשק שלו בכזו ירידה והאם הסיבה רפואית או שנובעת מסיבות אחרות וכמובן תוכלו לקבל תרגולים לשיפור התקשורת המינית ביניכם. מין זה לא רק סקס זה מגע, אינטימיות, קירבה, תחושת אחדות רגשית איפה כל אלו בתוך מערכת היחסים שלכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניות-המשך

    מאי
    31/01/2011

    במערכת הזוגית שלנו ישנה קרבה, הרבה חיבוקים ונשיקות. למזלינו יש לנו הרבה עזרה ותמיכה מההורים, כך שזה מאפשר לנו די הרבה זמן פנוי שאנחנו מנצלים אותו ליציאות או בילויים ביחד בלי הילדים וכמו שכתבתי מקודם - אין לנו בעיות בתקשורת...
    הבעיה היא מורכבת ואני לא יכולה להאשים רק אותו בריחוק. כנראה יש לי גם אשמה מסוימת במצב שנוצר. רק בקצה המזלג - לאחר כמה שנות נישואים המצב הפך לכזה שאני הייתי יוזמת יחסי מין תמיד וברוב הפעמים הוא היה "דוחה" אותי ומעדיף לספק את עצמו באינטרנט. בהתחלה הייתי מאוד נפגעת, אחרי זה עברתי לשלב של כעס ואחכ התרחקות והמנעות מוחלטת מיחסי מין. בתום אותה התקופה עברנו משבר גדול שבסופו איכשהו הצלחנו לשקם את המע' יחסים.
    ברור לי ולו שאנחנו חייבים לשים בצד את כל המתחים שהיו בעבר ולהתחיל דף חדש,ואולי באמת נלך לסקסולוג מוסמך כדי להתחיל איזשהו תהליך שבסופו של דבר יעזור לנו לשקם זוגיות בריאה.
    העניין הוא שאנו לעולם לא נשתווה ברמת הטמפרמנט ולעולם לא נצליח לגשר על פערים ברמה כזאת שאני אוכל להיות מסופקת ולהגיד עם יד על הלב שטוב לי עם חיי המין שלנו. ככה היה למעשה תמיד, בעלי הוא אדם מדהים ויש לו המון יתרונות ומעט חסרונות. זה החסרון היחסי שלו (מבחינתי). הוא לא מספק אותי במיטה. לכן, למען שלום בית, שלומו, שלום הילדים ושלום השפיות שלי - אני רוצה להוריד - לא לגמרי, אבל לפחות לחצי את החשק המיני שמטריף אותי יומיום מאז גיל ההתבגרות. זה דרוש לי ברמה פיזית, רגשית, נפשית ובלי יחסי מין או עם יחסי מין לא מספקים אני לא בן אדם מאושר למרות שיש לי כמעט כל מה שאישה, בן אדם בכלל יכול לרצות. יש לי עבודה שאני אוהבת, משפחה, ילדים, תשומת לב...בקיצור פרט קטן גדול בחיים שלי חסר וזה מעיב לי על כל ה"שלם" הזה...
    אני חייבת פתרון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניות-המשך - תגובה

    נטע ידיד
    31/01/2011

    את מזכירה כאן פאן נוסף את המיניות דרך האינטרנט, זה נושא שכדאי לבחון אותו. אני גם מבינה שלך יש צורך רב למין גם נושא זה דורש התיחסות בטיפול נכון. במידה ותביני את הסיבות לכך יתכן והצורך ילך ויצטמצם. מתוך דבריך נראה לי שטיפול מיני זה הדבר הנכון עבור שניכם, חשוב שתשקיעי בכך אנרגיה ומאמץ. ו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו