בן זוגי לא כובש איתי עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן זוגי לא כובש איתי עזרה בבקשה
    אפרת
    21/02/2011

    אני בת 27 ויוצאת עם בן זוגי כמעט שנה. אנחנו מקיימים יחסי מין אך לעיתים רחוקות. הסקס עצמו די סטנדרטי, לרוב חבר שלי לא מוודא שאני אגמור, האקט עצמו קצר. אנו מתמזמזים, מתקלחים ביחד, אני נוגעת בו הרבה, יוזמת דברים, אפילו ניסיתי כל מיני דברים שונים כדי לגרות אותו לכך ואני מרגישה שהוא מגיב לכך פיזית, אולם איננו שוכבים. שאלתי אותו מספר פעמים מה הסיבה לכך (האם לא נמשך אלי? אולי הריח שלי לא נעים לו? אולי לא נהנה מהסקס בינינו?). הוא אינו אוהב לדבר על כך וטוען כי הוא עייף, כי המצב הכלכלי שלנו מוריד לו את מצב הרוח, אומר כי כאשר אנו מתווכחים זה מדכא לו את החשק וכו'. אולם, גם כאשר הכל בסדר בינינו וגם כאשר מצב רוחו מצויין - אין סקס!!! זה גורם לי לתהות, מחשבות רבות מתרוצצות במוחי, מרגישה לא אהובה, ביטחון עצמי ירוד. רוצה מאוד להבין מה הסיבה! (התחלתי אפילו לחשוב שאולי הוא הומו מרוב יאוש!) האם יתכן ומדובר בבעייה רפואית או נפשית? האם קשור אולי לטראומה שעבר או פחד מהנושא? אוהבת אותו מאוד ולא רוצה להיפרד ממנו בגלל הנושא הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן זוגי לא כובש איתי עזרה בבקשה - תגובה

    26/02/2011

    התסכול שלך בולט ועולה בין השורות, אך עם זאת השאלות שלך אינן לגבי עצמך, אלא לגבי בן זוגך. ייתכנו מגוון סיבות להסביר את התנהגותו, וחלק גם את נתת. הכל בגדר תיאוריה, שכן רק הוא יכול להגיד למה זה כך. למה הוא לא יוזם, חושק, מגרה, נוגע וכן הלאה.

    גם אם הייתי ממליץ על טיפול, צעד כזה חייב לכלול אותו, אפילו אם זה יפחית את החשק שלו עוד יותר (כפי שהוא מתרץ).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו