אני פשוט לא נהנת מסקס!!!! למה?????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני פשוט לא נהנת מסקס!!!! למה?????
    אנה
    03/03/2011

    שלום, אני בת 20 עוד מעט יש לי חבר כבר שנתיים
    אנחנו מאד אוהבים אחד את השני והיחסים בנינו מצויינים, אבל יש רק בעיה אחת
    אני פשוט לא נהנת מהסקס זה לא כואב לי זה פשוט הרגשה מעצבנת..
    זה מגעיל אותי.. וכל פעם שהוא נוגע בי אני מרגישה תחושת סלידה חזקה.
    בזמן החדירה אני רק רוצה שיגמור כבר ושוב לא כי זה כואב זה פשוט מרגיש לא טוב כאילו משהו בפנים זז. ואחרי שהוא גומר אני מרגישה בחילה ואני פשוט כועסת עליו ומתעצבנת.
    חשוב לי להדגיש אין לי שום טראומות לא עברתי חוויות כל שהן אני לא יודעת ממה זה נובע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פשוט לא נהנת מסקס!!!! למה????? - תגובה

    נטע ידיד
    05/03/2011

    מאד קשה לענות על השאלה בלא מידע נוסף. לא צריך להפגע מינית כדי להגעל ממין ישנן סיבות תרבותיות וחברתיות, מסרים שקיבלת בעבר ואינך זוכרת שהם שם ולכן חשוב לעשות את הבירור במסגרת טיפול מיני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו