חדירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדירה
    יעל
    02/04/2011

    אני 4 חודשים אחרי לידה, מאז הלידה יש לי כאבים בעת החדירה. רק בעת החדירה, אחרי החדירה לא כואב לי. בדקה אותי רופאה והכל אצלי ברוך השם בסדר.
    היא אמרה שהיא אינה רואה סיבה לכאבים, אך היא אמרה לי שאמרח בפתח החיצוני של הנרתיק משחה נגד פצעים (כי אולי יש לי שם שפשוף או משהו)

    מה עוד אפשר לעשות ע"מ שלא יהיו לי כאבים בחדירה?

    (יש כאלו שאומרים שכאבים בחדירה זה מפחד קיום יחסים עם הבעל וכו'- אצלי זה ממש לא המקרה, אין לי בכלל חששות מפני זה..)

    אשמח מאד לקבל תשובה במהרה - תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדירה - תגובה

    אורית פס
    04/04/2011

    קיימות תסמונות כאב שונות המתבטאות בכאב בעת חדירה ולצערי לא כל הגניקולוגים\יות מודעים להן [כגון ווסטבוליטיס],נתקלתי בעבודתי בנשים רבות שסבלו מכאב בחדירה והגניקולוג\ית אליו פנו טען שהכל בסדר.
    לדעתי תרוויחי מפניה למרפאה לטיפול מיני שם הצטבר ידע וניסיון בתופעה זו,ובינתיים [במידה והסבל בלתי נסבל ] הימנע ממרכיב החדירה,ז.א. כן יחסי מין אך ללא חדירה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו