מבוהל מאוד מבדיקת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבוהל מאוד מבדיקת דם
    מבוהל
    05/05/2011

    עשיתי בדיקת דם לפני כמה ימים וקיבלתי תשובה היום.
    עשיתי בדיקה למחלות מין והופיע לי herpes hsv 1+2 igm- positive
    דיברתי עם הרופא שלי והוא הרגיע אותי ואמר לי שזה רק אומר שהגוף שלי פגש בנגיף בחצי שנה האחרונה ויש לי בדם נוגדנים והכל בסדר ואני בריא לחלוטין. בנוסף הוא אמר שניתן לקיים יחסי מין ללא דאגה.

    חברה שלי לא מתרצה מהתשובה הזאת, היא טוענת שהיא יכולה להידבק ושזה מסוכן לה.
    אני לא יודע מה לעשות, איך לנהוג מבחינה מינית כרגע. באופן עקרוני אנחנו מקיימים יחסי מין מוגנים ע"י קונדום. יצא לנו פעמים אחדות לבצע מין אוראלי, האם לא נוכל לעשות זאת יותר לעולם?!

    האם אני מסוכן? האם אנחנו יכולים לקיים יחסי מין עם קונדום מבלי לדאוג? ומה זה אומר לגבי, זה ישאר לנצח? איך מטפלים בזה? ואיך זה נדבקים בזה?

    בנוסף,
    חברה שלי טוענת שאם היא תידבק בזה, היא לא תוכל ללדת לידה רגילה, אלא רק בניתוח קיסרי, האם נכון הדבר?

    סליחה על כמות השאלות, אני פשוט מבולבל לגמרי.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבוהל מאוד מבדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבוהל מאוד מבדיקת דם - תגובה

    נטע ידיד
    08/05/2011

    נשמע שאתה סתם מבוהל. אנשים חיים עם נוגדנים בגוף ומנוגדנים לא מתפתחת מחלה. אם הרופא אמר לך שהכל בסדר הכל בסדר, אני ממליצה שתלך עם חברתך לרופא נוסף כדי לקבל מידע רחב וכדי שתרגיעו את עצמכם. בכל מקרה קונדום מגן מפני הדבקות במחלות מין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו