למומחים שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למומחים שלום
    תותי
    09/05/2011

    מה שלומכם?
    יש לי שאלה ואשמח את חוות דעתכם.
    לפני כשבוע אובחן אצלי DVT (טרומבוזה) בשוק רגל שמאל.
    לאחר אשפוז הכולל כדורים וזריקות מדללי דם, נראה כי אחד הגורמים
    העיקריים להופעת הטרומבוזה היה השימוש שלי בגלולות ולאחר מכן
    במדבקת 'אוורה'.
    נאמר לי להפסיק עם אמצעי מניעה אלו לאלתר. כעת אני מבררת על אמצעי מניעה אחרים שלא יהיו על בסיס הורמונים, משהו קל ונוח לשימוש, לא כואב ולא מסורבל
    וכמובן לא על בסיס אסטרוגן והורמונים.
    מה אתם מציעים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למומחים שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למומחים שלום - תגובה

    אורית פס
    10/05/2011

    בעיקרון עלייך לקבל מידע זה מהגניקולוג\ית שלך,שאלי אותו על דיאפרגמה שהיא פופולרית יותר בארה"ב ומשום מה לא "מתאקלמת" בארץ,אך ברגע שלומדים ל"הלביש "אותה על צוואר הרחם היא יעלה ולא כרוכה בשום הורמונים שיזיקו לך..
    יחד עם זאת יש לזכור שרק לגלולה אחוזי מניעה גבוהים של מעל 90%.
    גם קונדום הוא אופציה ואם יש לך בן זוג קבוע אז גם הוא יכול לעזור במניעה [עוד דבר שאיננו פופולרי בארץ] ע"י קשירה זמנית והפיכה של צינורית הזרע,
    אני לא חושבת שרק נשים צריכות להיות אחראיות על המניעה ולהאביס את גופן בגלולות על כל ההשלכות הנובעות מכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו