התייעצות וכמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות וכמה שאלות
    מעיין
    15/05/2011

    איחר לי המחזור ובנוסף היו לי מספר בקרים ולילות עם בחילות אוטומטית קניתי בדיקת היריון ביתית, חשוב לציין כי עשיתי את הבדיקה 3 ימים לאחר האיחור והבדיקה הביתית יצאה חיובית מהלחץ קניתי עוד בדיקה ולאחר שעה פחות או יותר ביצעתי עוד בדיקה ביתית שיצאה שלילית.
    אני חיילת אז יום למחרת הלכתי לעשות בדיקת דם שכעבור פחות מ-20 דק' ניתנה עלייה תשובה שלילית (שאני לא בהיריון).
    באותו יום התחיל לי דימום (שככל הניראה זה המחזור) אך גם בהיריון יש דימום לפי מה שאני יודעת, המחזור היה שונה מהרגיל. קיבלתי ביום חמישי ובלילה שבין חמישי לשישי היה לי המון דם עד כדי שהתלכלתי בלילה אך למחרת יום שבת הדימום נעשה נחלש ..לא פסק לגמרי אבל נחלש (פד אחד הספיק לי לכל היום) בימי ראשון ושני היו לי ממש כתמים חומים אדומים ממש לפעמים כלומר, פעם היה ופעם לא.
    מאז שהסתיים המחזור מופיעות לי המון הפרשות מוזרות ..או ממש צהובות או צהוב-חום כזה ככה וצמיגיות כאלה.
    השאלה שלי האם מה שהיה לי זה אכן מחזור? או דימום של היריון?
    אני ממש מבקשת עזרה כי מהרופא שבדק אותי ממש לא מצאתי תשובות הוא היה חסר סבלנות באופן קיצוני ממש.
    אשמח למידע תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות וכמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    16/05/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_גניקולוגיה_רפואת_נשים' id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו