נישואים ללא מין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נישואים ללא מין
    נתי
    17/05/2011

    שלום רב ,
    אני ואישתי נשואים כמעט שנה ועומדים בפני בעיה רצינית .
    אנחנו זוג דתי ולפני החתונה לא היתה ביננו קרבה אינטימית , מהחתונה אנחנו לא מצליחים לקיים יחסי מין מלאים . אישתי נגעלת הן מפעולת החדירה והן מהאיבר הגברי .
    זאת בעקבות טראומה שחוותה בילדות משך תקופה לא קצרה שקרוב משפחה הטריד אותה . אשתי נמצאת בטיפול אבל ההתקדמות מאוד מאוד איטית . כרגע אנחנו באותו מצב והתסכול גדול . יש בינינו קשר טוב אבל המצב מתוח וכל מריבה מדליקה הרבה אש וכעס . לאחרונה אישתי מאוד גלויה איתי ואומרת שהיא באמת לא התפתחה נכון בתחום המיני ויקח לה לדעתה שנתיים לפחות להשלים את הפער . השאלה אם במצב כזה שאנחנו נשואים ואישתי מרגישה סוג של אשמה שהיא לא מספקת את בעלה - גם עם כל התמיכה ממני -אם יש טעם להמשיך ? אני אוהב ונמשך לאישתי אבל זה מרגיש ככ מוזר שאין לנו חיבור איטימי בקשר ואין מצידה דחף מיני . האם יש טעם להמשיך בקשר הזה או שלטובת שנינו לפנות איש לדרכו ? אני ממש אובד עצות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נישואים ללא מין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים ללא מין - תגובה

    נטע ידיד
    18/05/2011

    רק אתה יכול לענות על השאלה הזו, אני מאמינה שאם אתם אוהבים אחד את השני ויכולים לתקשר באופן חיובי תוכלו להתגבר על המכשולים, התהליך הוא בהחלט איטי, שנתים נשמע לי זמן רב מידי האם אתם בטיפול מיני? זה הטיפול המומלץ לכם שניכם צריכים ללכת לטיפול וכך תוכל להבין מה עובר עליה ולעזור לה בהתקדמות שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו