התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    טרה
    26/07/2011

    אנחנו הורים ל-4 ילדים שהגדול בהם בן 30 . לבן חברה מזה שנתיים.
    כהורים אנחנו מאוד לא מרוצים ממנה,
    וגם האחות והאחים לא.
    אחת הסיבות העיקריות שהיא ממש לא יפה , לא סקסית ולא נשית. הבן שלנו בחור מאוד יפה, מאוד מוצלח ומאוד משכיל .
    במהלך השנתיים הם נפרדו פעמיים ובאותם פעמים שדרנו לו שכל הרווח שלו ובכל חזרו להיות חברים.

    אנחנו יודעים כמה לבן שלנו חשובה אסתטיקה וחוששים מגירושין על בסיס זה לאחר הנישואין. החברה לא רק שאינה מתאימה חיצונית לבן אלא שגם לא נעים לנו בחברתה בגלל אנטיפטיות , התנשאות וחוסר כימיה שהיא משדרת.

    יצוין שגם הילדים וגם האבא חשים באותם תחושות ורוצים מאוד לתפוס איתו שיחה בעניין - מה דעתכם?
    האם צריך לתפוס איתו שיחה בעניין?
    האם חשוב שיידע מה אני, אביו ואחיו
    מרגישים כלפי מי שאולי תהיה אישתו
    לעתיד בטרם יעלה עניין של חתונה?

    מה צריך לעשות במקרה כזה?
    נודה על כל עצה, הכוונה בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    27/07/2011

    כן, צריך "לתפוס איתו שיחה בעניין" ולומר לו מה אתם מרגישים... עם זאת, תצטרכו גם להקשיב לעמדתו ולכבד את בחירתו. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו