מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי אחיין של בעלי.S17/08/2011
שלום.כפי שאמור בקוטרת,יש בעיה עם אחיין של בעלי.בגדול-לא סובלת אותו ואת אשתו.אסביר:הוא יחסית קרוב רגשית לבעלי,נולדו לנו ילדים בכורים באותו זמן,תמיד תחרות ביניהם...עכשיו אישתו בהריון עם תאומים,בעלי גם רוצה ילד,ואני ממש ממש לא!!!!כאילו יש השלכה ישירה עלי...ועוד מקרה-הם הגיעו אלינו בלי להגיד לי-אבל אמרו לבעלי-בדיוק הרדמתי את הקטן לשנת צהריים,הוא דפק בדלת כמו משוגע,אז אמרתי לו-תירגע,הילד ישן,אז אמר תעירי אותו וכו'...ממש הרגיז אותי...וגם לא היה לי מה להגיש כיבוד...בקיצור נופלים בלי התראה.אז פשוט הלכתי לישון.וכבר הסברתי לבעלי שזה לא מקובל עליי ככה שנופלים עלי אנשים...ואחיין גם לא משתנה מבחינה התנהגותית,אז בעלי אמר שאני צריכה להשתנות ואני לא בסדר...אז למה אני אם אחיין עושה בעיות?למה לי לפגוש בבכלל אנשים שלא נעימים לי?
תודה על תשובתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
S19/08/2011שלום רב,
איתך הסליחה על האיחור במתן התשובה, הדבר נובע מסיבות טכניות של התקשורת.
לגבי השאלה שלך:
כיוון שהקשר עם האחיין חשוב לבעלך, חשוב מאוד שתעשי עבודה עם עצמך לגבי פתיחות, וגמישות למען הקשר.
נסי למצוא את התכונות הטובות והחיוביות באחיין, נסי לגייס רגישות ואמפתיה.
כמובן שגם בעלך מתבקש להפגין רגישות כלפיך, ולשניכם ביחד מומלץ להציב גבולות לגבי שעות הביקור וכו'.
באופן כללי עצתי לך היא לגייס גישה חיובית וטובה.
אבל באמת מתוכך.
לא רק להשתדל למען בעלך, אלה באמת לעשות עבודה עם עצמך בתוכך להיות חיובית יותר.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנא תגובתכם... - תגובה
טלי מנדיוק19/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

