אחותי הקטנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחותי הקטנה
    רועי
    18/08/2011

    אחותי הקטנה (בת 9) בזמן האחרון בעיקר, שנה פחות או יותר, אחותי החלה להטריד מאוד את המשפחה, היא החלה למרוד באמא שלי, להציק, להתנהג בצורה דווקאית, להתלונן ולבכות על כל דבר שהיא לא מקבלת, לתפוס את אמא שלי על המילה ולריב איתה ועוד התנהגויות כאלה ואחרות.
    הבית שלנו זה בית מאוד חם ואוהב, אנחנו כל המשפחה בקשר מצוין אני חייב לומר, עולם לא היו לנו בעיות קיצוניות בבית.
    אבל לאחרונה אני רואה שכבר מתחיל להיות קשה לאמא שלי עם אחותי וההתנהגות שלה.
    אני ואחי שנמצאים בבית רב השבוע מנסים לדבר עם אחותנו הקטנה שתבין שקשה לאמא שלנו ושהיא לא חייבת להתנהג בצורה כזו, אבל זה לא עוזר והיא מתווכחת אתנו על זה.

    אני טוען שהסיבה לכך שהיא סה"כ בת זקונים, שפינקו אותה יותר מדי, אבל עם זאת צריך לשנות את ההתנהגות הזו, ואני מאוד מפחד שכאשר היא תגיע לגיל הבגרות היא תתחיל למרוד בדברים יותר חמורים.

    כיצד צריך להתנהג איתה? הקשר שלי ושלה טוב מאוד, היא מאוד אוהבת אותי ואני אוהב אותה, אך כמעט כל יום יוצא שיש איזה ריב איתה ועם אמא שלי וזה מאוד מפריע לי.

    אשמח לקבל ייעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחותי הקטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי הקטנה - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/08/2011

    אני מבין את התסכול והכעס שלך, משה, אך האחריות לחינוך אחותך הקטנה היא של אימך, לא שלך. היא זו שצריכה להציב בפניה גבולות וללמד אותה לדחות סיפוקים ולקבל את מרותה. אם אמא מתקשה לעשות כן, הצע לה לפנות למספר פגישות עם פסיכולוג התנהגותי שינחה אותה כיצד להתמודד עם אחותך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו