שגרה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שגרה...
    חסוי
    25/08/2011

    היי אני בת 33 נשואה מזה שנה וחצי בשנית יש לי ילדה מנישואים קודמים בעלי גם הוא נשוי בשנית ויש לו ילדה מנישואים קודמים . הבעיה לי היא כזאת הקשר שלנו הזוגיות שלנו ממש טובה יש ביננו יחסים מעולים אנחנו חברים הכי טובים תקשורת....הכל טוב מלבד דבר אחד שלי מאד חסר ...הלהט שלו והתשוקה שלו פחות מורגשת בחודשים האחרונים. בתחילת הקשר הוא יותר חיזר אחריי היה כרוך אחריי מכתבי אהבה היה נוהג להפתיע אותי..הוא פשוט היה הגבר המושלם .וזה כבש אותי במיידית. זה חסר לי מאד כשדיברתי עימו על זה הוא טוען שהיום הוא עובד יותר קשה (הוא עובד עד שעות 2200 בלילה כמעט כל יום ) האמת שהוא גורם לי להרגיש ממש רע כי הוא טוען שממש לא פייר מצידי לבוא אליו בתלונות היות שהוא הגדיל את שעות העבודה שלו בגלל מצב כלכלי וטוען שלפי דעתו הקשר שלנו מושלם הסקס פעם פעמיים בשבוע כמו שצריך להיות שאני סתם מדמיינת ושהוא וחושק ואוהב אותי מאד. ואז נוצר מצב של תסכול משני הצדדים אני מרגישה שאולי אני חיה בסרט שהתקופה בהתחלה תמיד יותר זוהרת ויותר משקיעים .ואולי אני זאת שצריכה להפסיק להשוואת את העבר לעכשיו פשוט קשה לי להשלים עם זה אני כל כך רוצה שזה יהיה כמו בעבר. הדברים הקטנים האלה כל כך גדולים בשבילי . אני לא יודעת איך להביא אותו למצב שיבין שיש שוני בין העבר לעכשיו. מדוע השגרה משנה את החיים ? זה כל כך עצמוב. התקופה ההתחלתית איתו היא התקופה הכי יפה שאני זוכרת ..........האם אני מעיקה? אני דורשת יותר מידי? אולי אני זאת שטועה? ודורשת מידי? סך הכל בעל מקסים. סליחה על אורך השאלות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שגרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שגרה... - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/08/2011

    שלום רב,

    את צודקת וגם בעלך צודק.
    קשר רומנטי מתחיל בהתאהבות, ולאחריה מגיעה האהבה.
    יש הבדל בין מצב של התאהבות למצב של אהבה.

    התאהבות - מצב כימי בו מופרשים מהמוח "סמי אהבה", חומרים כימיים. המצב נמשך עד 24 חודשים בלבד.

    לאחר ההתאהבות, יש מקום לאהבה.

    אהבה לא מונעת מהורמונים או "סמי אהבה" אלה מושתת על קשר, כבוד, חיבה, חברות, אחריות, נאמנות, שותפות וכו'...

    מציעה לכם:
    לקרוא את הספר "לבסוף מוצאים אהבה" של ד"ר הארוויל הנדריקס
    אפשר למצוא חומר גם באתר שלי

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו