הורים ואחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורים ואחות
    ענת
    28/08/2011

    יש לי בעיה-אני מקנאה באחותי הגדולה ממני ב-8 שנים.(אני בת 31). שתינו נשואות עם ילד קטן. תמיד היינו ביחסים קרובים וטובים, אבל בשנים האחרונות נדמה כי היא עשתה ככל העולה על רוחה בנוגע לחתונה ולברית ואילו אני תמיד נכנעתי ללחצים של הורייו הכל נעשה כפי שרצו.(חלק מהשיקולים היו כלכליים וחלק-אני אולי כנועה) בכל אופן, תמיד היא הייתה מרוחקת ומנוכרת ולא צריכה אף אחר, פתאום שיש לה ילד היא צריכה את אמי ואני מרגישה שהיא ממש צבועה, כי כל חייה לא סבלה אותם, ופתאום הכל בסדר והיא הפכה בת בית. אני מרגישה מנוצלת, כאילו אני הייתי תמיד טטלה קטנה וקיבלתי עכשיו סטירה לפרצוף, פתאום הם אוהבים אותה ומדברים עליה בלי הפסקה והיא מגיעה כל הזן והולכים אליה, בעוד אני נשארתי בצד. אני מקנאה נורא,כועסת וזועמת, הפסקתי כמעט לדבר איתה ורבה תכופות עם הוריי (יש לציין כי מעולם לא דיברתי איתה על זה , רק עם הוריי). מה עושים מכאן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורים ואחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורים ואחות - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    29/08/2011

    הגיע הזמן לדון במערכת היחסים בינך לאחותך והוריך בצורה פתוחה ובוגרת... את כבר אינך ילדה קטנה וטיעונייך תקפים ומשקפים רהיטות ותובנות בוגרים. בשלב ראשון, זמני את הנוגעים בדבר לשיחה רצינית (בשקט, לא לאחר ויכוח) ודברי על היחסים שביניכם ברוח הדברים שכתבת לעיל - יש סיכוי טוב ששיחה כזו (או כמה) ישפרו את היחסים באופן משמעותי. אם הדבר אינו צולח מסיבה כלשהי, אל תהססי לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג או מטפל משפחתי) למספר שיחות הכוונה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו