עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצה
    מעין
    04/09/2011

    ביום שבת האחרון חמתי הגיעה וסיפרה לנו שעורכים מסיבת יום הולדת ענקית לגיסתי כמובן שהיא לא יודעת ומי שמארגנת זאת חמתה לעתיד.שאמרה לחמתי שהיא יכולה להזמין את מי שהיא רוצה וכמובן לנו היא סיפרה כדרך אגב.היא סיפרה שהיא צריכה לשלם על כמות האנשים שמגעים כי זה במסעדה וזה עוד שבועיים והיא רוצה את העזרה של בעלי לשלוח איימלים לכל הדודים והבני דודים
    נפגעתי מאוד שהיא לא הזמינה אותי וכמובן גם לא את הכלה השניה..ומה שמפריע לי מכל זה שתמיד אנחנו יודעים דברים חשובים כדרך אגב..וזה לא העבודה שלה לספר אפילו אם זה משהו פשוט כמו האם אבא עובד ביום שני?התשובה אני לא יודעת וזה לא עבודה שלי להגיד אם אתם רוצים תתקשרו אליו ותשאלו..ועוד הרבה דוגמאות שממש מעצבנות
    אני לא יודעת איך לעבור לסדר היום שוב זה ממש אוכל אותי שהם רותים אני הכלה וכשלא ניראה להם אני בכלל לא משפחה וכן היו קטים מגעילים
    מה עושים במצב כזה?כי לי נמאס ?ונמאס לי לשמוע מבעלי שזה המשפחה שלי מה את רוצה הם לא ישתנו
    תודה מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/09/2011

    כדאי לך לשבת עם חמותך ולשוחח איתה על רגשותיך (כפי שתארת אותם בשאלתך) באופן כן, ישיר ופתוח. במידה ולא תעני והקשר שלכן חשוב גם לה, תוכלי להציב בפניה גבולות. אם גם זה לא יעזור, לא תיוותר לך ברירה אלא לקבל את משפחת בעלך כמות שהם ולהתרחק מהם כדי למזער את הפגיעה בך ככל האפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר עברתי משהו דומה

    מעין
    05/09/2011

    עברתי משהו דומה איתה כבר בעבר היא אמרה שהיא לא ידעה שהיא עושה את זה וביקשה סליחה.כמובן היו עוד מקרים שבהם הייתי חייבת לשתוק ולהבליג אם זה בטיפול הילדה שלי אפילו הדבר הכי פשוט איפה ללכת לאכול ארוחת ערב כזווג אני ובעלי..
    אני לא מבינה אנשים לא מבינים איפה הגבול שלהם..הרבה פעמים אני לא מתיחסת למה שהיא אומרת ולא מזמינה אותה למרות שהיא הייתה שמחה להתנחל אצלי גם ככה אני ממש גרה קרוב אליה איך יש גבול ולזה כמובן לא הסכמתי וזה כמובן בני ובין בעלי רק שהיא תמיד רומזת שאין לה מה לעשות והיא רוצה לבלות עם נכדתה.ואז שאני מציעה שתיקח אותה לגן השעשושים או לפארק ששם יש רק דשא או סתם אליה לבית היא תמיד עייפה והכי טוב להגיע אלי לבית
    נראה לי שאין תקנה לחמה הזאת ואני צריכה לסבול בשקט ולהגיד א-מ-ן לכל דבר שהיא אומרת.כי דיבורים איתה לא עוזרים
    מיואשת מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים שהמצב חוזר?

    מעין
    07/09/2011

    מה עושים כשהמצב חוזר ומציק מאוד?אני ממש לא מבינה למה זה משפיע עלי בצורה כואבת מחכה לעצה שלכם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים שהמצב חוזר? - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    08/09/2011

    את זקוקה להנחיה מקצועית שמעבר לעצה באתר אינרנטי - כדאי לך לפנות למספר שיחות עם פסיכולוג קליני או מטפל זוגי שיקנה לך כלים וילווה אותך בהתמודדות עם חמותך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו