אובדת עצות ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות ...
    שלי
    04/09/2011

    שלום אני בת 32 נשואה יש לי ילדה בת עשר והנני בהריון כעת .אני גרה בניין ליד ההורים שלי מאד רצו שאהיה קרובה אליהם היות והם מאד קשורים לילדה שלי נכדה ראשונה...הבעיה היא עם אחותי יש לי אחות קטנה ממני בשבע שנים היא גרה אצל ההורים שלי עם בעלה ועם תינוק בן שנה היא מאד תחרותית מקנאה באהבה של ההורים שלי לילדה שלי ....תמיד נדמה לה שההורים שלי עושים הפליות מהיותה קטנה תמיד הייתה המפונקת של הבית ההורים שלי לא טפוסים שיודעים לחנך היא שתלטנית מאד ההורים תמיד מרצים אותה מאז היותה בת 5 היא פשוט משפילה אותם כשמשהו לא נראה לה והם מסכנים חושבים שבאמת הם הורים לא טובים לכן...כדי לרצות אותה כשאני מגיעה לשם עם בעלי והילדה הם ממש חוששים ממנה הם בקושי מדברים איתי על ההריון שמא היא תקנא....מפגינים את אהבתם לתינוק שלה ומהבת שלי מתעלמים כדי שלא תקנא.. לאחר מכן כשאני מגיעה הביתה אני מקבלת שיחת פון מההורים והם מתנצלים על ההתנהגות ואומרים לי שיודעים שאני הבוגרת ומבינה עניין הם לא רוצים שאחותי תקנא ...לכן כל הריחוק ואחר כך דואגים לדבר עם הבת שלי ולומר לה שהם אוהבים אותה הכי הרבה בעולם. אני חייבת לציין שאני ואחותי לא מדברות תקופה תמיד היחיסים לא היו טובים היות והיא מתנהגת בצורה ממש לא בוגרת ומשפילה ומעליבה את אמא שלי...איתה אי אפשר לדבר היא תמיד מתגוננת צועקת ולא מסוגלת לקבל ביקורת ולאחר מכן ההורים שלי כועסים מדוע אני מתערבת וטוענים שהכל בסדר הם לא מושפלים על ידה ולא כלום שהיא בסדר גמור רק מעט מפונקת אציין שהיא לא עובדת היא כל היום עם התינוק בביתה משועממת אמא שלי מבשלת לה מנקה מכבסת ההורים שלי פשוט הורסים אותה ואת עצמם . כשאני מהצד רואה את זה זה מעצבן אותי. מה ניתן לעשות? הם לא מבינים הם פשוט חוששים להעמיד אותה במקום הם פוחדים שלא יהיו ריבים בבית מעדיפים לחיות ככה. . הם פוחדים ממנה ומרצים אותה. מה אני אמורה לעשות? אי אפשר לדבר איתם הם תמיד מכחישים וטוענים שהכל בסדר . זה מטריד אותי מאד כי כשאני מגיע לשם הם במתחים כל הזמן ומפגינים כלפי קרירות.סליחה על אורך השאלה...
    אודה לתשובה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות ... - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/09/2011

    לצערי אינך יכולה לעשות הרבה. אם כל נסיונותיך לדבר על ליבם של הוריך ואחותך עלו בתוהו, לא נותר לך אלא להתרחק מהם (כדי למזער את הפגיעה) ולהתאבל על אובדן הקשר כפי שאת היית רוצה שיהיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו