מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא לא רגילהאורית22/09/2011
אני אמא ל-4 ילדים ויחסיי עם אמי ידעו עליות ומורדות עם השנים, לרוב ירידות. אני ילדת סנדביץ' , יש לי אח קטן ממני ב- 4 שנים ואחות שגדולה ממני בשנתיים וחצי. מאז ילדותי אמי מאז ומתמיד העדיפה את אחי לרוב ואת אחותי על פניי. קיימתי איתה הרבה מאוד שיחות אך הכל לשווא. בעיניי אנחנו לא משפחה והיחסים הם אפילו פחות מקורקטיים. לאחרונה, בעקבות מריבות רבות, חלקם ביוזמתה וחלקם ביוזמתי הקרע התעצם וקיבלתי החלטה קשה מאוד והיא להפחית את מספר הביקורים אצלם ובמקום כל מוצ"ש אנו הולכים לבקר אחת לשבועיים שלושה ואת הקשר הטלפוני החד צדדי הורדתי לפעמיים בשבוע. אופי השיחות הוא מאוד קורקטי. רק לשם השוואה , אחותי מבקרת אחת לחודש ואחי במשך 13 שנה עד גירושיו בקר אותם רק בחגים עיקריים (פעמיים בשנה) אך לפני שנתיים הוא התגרש וכיום הוא מבקר אותם אחת לשבועיים. לרוב אני לא רואה את האחים במפגשים . עם אחותי אין לי קשרים טובים ועם אחי היה לי קשר טוב בילדות וכך גם מרגע שהתגרש.
בשבוע האחרון אמי ישבה שבעה על אחיה שמת בחו"ל ובקשה מאחי להודיע לי שיש תפילה ביום הלוויה. הגענו. בסוף השבעה היא בקשה מאבי להודיע לי שיש ארוחה. היא לא מתקשרת אליי.
בשל החג הקרב ובא עולות בי כמה שאלות שהייתי שמחה למצוא עליהן פתרון: לרוב אמי הייתה מבררת מה אנחנו עושים בחג ואני בטיפשותי שתמיד ריחמתי עליהם שלא יישארו לבד הסכמתי לעשות איתם או להזמין אותם אליי. אני היחידה שעושה איתם מאז ומתמיד ארוחת ערב חג (אחותי עשתה איתם פעם אחת בלבד ואחי עושה כיום כל חג לסירוגין בגלל ההסדר עם גרושתו). השנה כפי הנראה קבלה החלטה לא לשאול, יתכן ויש לה פתרון אחר. אני לא יודעת ואני מתלבטת אם לשאול מאחר ובעלי אומר שהורים הם אלו שצריכים לברר וכי לדעתו אני לא צריכה להגיד דבר. לי זה נראה חסר חשיבות אבל אני חייבת להודות שאני מעדיפה לעשות בלעדיהם (פתאום זה נשמע עצוב). ד.א.- הם גרים 5 דקות מרחק הליכה ממני. האם מדובר בהחלטה שפויה לא לשאול. ד.א.- ההחלטה הזו לא נבעה ממקום של כעס אלא של היגיון פשוט המותאם למערכת היחסים.
אשמח לקבל עצה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא לא רגילה - תגובה
ד``ר חיים היילפרין24/09/2011השאלה האם להזמין או לא מתגמדת למול הצורך הברור העולה מתיאורך לתקן מהיסוד את מערכת היחסים הבעייתית במשפחת המוצא שלך. באין נכונות הדדית ואנרגיות לעשות כן, המוצא היחיד למיזעור הפגיעה בך הוא להתרחק. זו בדיוק התחושה שאת מתארת וכן, ההחלטה לעשות את החג בלעדיהם מובנת ו"שפויה" על רקע זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אורית24/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

