מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תקשורת עם אמארונית23/09/2011
שלום,
אני כותבת בנוגע לאימי בת ה-70. אישה עצמאית, דעתנית, שבמשך השנים באופי היתה "דאגנית", לעיתים חרדה יתר על המידה. בתקופה האחרונה היא עוברת איזשהו תהליך של שחזור קורות החיים שלה ועולים בה כל מיני רגשות קשים אך גם חיוביים בנוגע לנושאים ולאנשים שונים בחייה, יחד עם זאת היא מפנה תוקפנות רבה אל חלק מדמויות מעברה, ובעיקר אלי, הדברים שלה מלאים בגידופים, האשמות לא פרופורציונליות, בפרשנות שלה לאירועים שונים היא מגיבה ברגישות יתר ובוחרת להיפגע כמעט מכל מה שאנשים סביבה אומרים ומגיבה קשה, היא הפכה להיות בלתי תקשורתית כלפיי וההאשמות/ביקורת שלה נראים לי כמו "רעם ביום בהיר" בלי כל פרופורציה ומנותקות מהמציאות. חשוב לי לציין כי במשך תקופות ארוכות בחיים שלה היתה מתלוננת על מתח נפשי רב, וסבלה (כנראה עקב כך) מסימפטומים גופניים שונים. אני סבורה שמדובר על החמרה בדיכאון, במיוחד על רקע זה שתמיד היתה אישה ביקורתית, בעלת אישיות חרדה, ולפעמים פסימית-דיכאונית. ראוי לציין כי במשך כל השנים היה לי קשר מאד קרוב איתה, והיא היתה דמות משמעותית מאד בחיי ובחיי ילדי ובכלל במשפחה, ולמרות חסרונותיה היא תמכה בי מאד. אשמח לשמוע את חוות דעת הפורום אם יש לכם נקודות נוספות להעיר/ להאיר את עיניי, וכיצד עליי כדאי לפעול בנושא זה. ברצוני לציין כי נסיונות שלי לשוחח איתה/ לכתוב לה מכתב, גרמו רק להקצנת התגובות שלה כלפיי. אני באה ממקצוע טיפולי, ויודעת כיצד לפנות וליצור בסיס של תקשורת, גם במקרים של קונפליקטים. בעבר הצלחתי ליצור עימה הידברות, וכעת אני כבר לא מצליחה. היא כאילו אישיות אחרת. תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש סיבה מדוע דילגתם עליי?
רונית30/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקשורת עם אמא - תגובה
טלי מנדיוק30/09/2011לרונית שלום רב,
ראשית קבלי את התנצלותי על "הדילוג" לשאלתך.
הסיבה היא טכנית, לעתים המחשב מציג שאלות בזמן מאוחר יותר ואנחנו מפספסים.
לגבי פנייתך, לדעתי מדובר פה בבעיה נירולוגית / פסיכיאטרית עם תגובתיות פסיכולוגית.
אם את מהתחום הטיפולי אזי את מבינה שהאבחון הוא 90% מפתרון הבעיה.
לכן אני ממליצה שאמא תעבור סדרת בדיקות / אבחון מעמיק גם אצל נירולוג, וגם אצל פסיכיאטר ובכלל.
יתכן כי מדובר בהתפתחות מחלה בעלת בסיס פיזיולוגי עם תגובתיות נפשית.
חג שמח ושנה טובה!
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

