שקט במשפחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקט במשפחה
    אנה סורוקר
    29/09/2011

    אני גרה ביחד עם חמותי והיחסים ביננו ממש גרועים. לפני כמה שנים עוד החלפנו פה ושם מילים אך לפני כשנתיים היא יצרה כמה ריבים קשים ביני לבין בעלי ומאז אנחנו לא מדברות בכלל. בנוסף יש לי שלושה ילדים- בנות בנות 16 ו15 וילד קטן בן 4, שתי הבנות לא מדברות ביניהן כבר תקופה ממושכת והילדה הגדולה טוענת כי הדבר נגרם כתוצאה מהתנהגותה של אחותה שעושה ככל העולה על רוחה ויש לה בעיית כעסים שלפי דעתי נובעת כתוצאה מגיל ההתבגרות. כתוצאה מכך שתיהן לא מדברות ואם לא הילד הקטן היה שורר שקט לא נעים בבית. יש לציין שבעלי מאוד לא אוהב את המצב ומיואש ממנו.

    מה לעשות??

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקט במשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקט במשפחה - תגובה

    טלי מנדיוק
    30/09/2011

    לאנה שלום רב ,

    אכן מדובר במתח לא נעים ולא בריא בבית.
    הנתק בינך לבין חמותך למעשה נתן לבנות "אישור" לסוג כזה של מערכת יחסים.
    מבחינתן המודל אותו הן ספגו בבית, וממנו הן גם סובלות, הוא מודל שמאפשר ניתוק במערכת יחסים.
    הדבר שעליך לעשות הוא כמובן לטפל למערכת היחסים עם חמותך (להפסיק את הברוגז ולעבור לסוג של תקשורת מנימליסטית מכובדת), וכמובן לנסות ולמצוא דרך לסייע לבנות.

    במקרה שלך אין מנוס ולדעתי צריך לפנות לאיש /ת מקצוע על מנת לקבל ליווי והדרכה.

    חג שמח ושנה טובה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו