מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מקווה שזה הפורוםמעין16/10/2011
ביתי בת השנתיים היא נמצאת בבית איתי ילדה יחידה.מאוד טובה,ומיוחדת כולם אוהבים אותה..כשאנחנו מתארחים או שמארחים אצלנו היא מוצאת משחק שמאוד בא לה לשחק והיא מעסיקה את עצמה.מה שקרה כמה פעמים שהיו ילדים שלקחו לה את המשחק והיא לא התלוננה והלכה למצוא משהו שונה..בפעם האחרונה אנחנו התארחנו וקרה שילד לקח לה את המשחק וביתי הלכה למצוא משחק אחר ושוב הוא לקח לה את המשחק ביתי לא בכתה או התלוננה היא הייתה בשוק כי היא הבינה מה בדיוק קרה לה.ואז אני התערבתי שזה ממש לא יפה כמובן שאני לא יכולתי לעשות הרבה כי הילד אמר שתורו לשחק וזה שלו .אז הלכתי לאימא כדי שייתן לביתי דפים וצבעים כדי שביתי תצייר ואז הילד הגיע ולקח לה וניגשתי לאבא לבקש שוב דפים והוא שאל אישתי לא נתנה לך?כמובן שהסברתי לו שהילד שלו לקח לה..כמובן שהוא נתן לביתי דפים רק שהילד ראה וכעס ואמר שהדפים שייכים לו.האב אמר שהילדה אורחת וצריך להתחלק ונתן לביתי את הדפים ביתי אמרה תודה והלכה לשבת לידי כי היא ידעה שהילד יגיע וייקח לה ובאמת הוא הגיע ולקח וביתי ביקשה ממני שאני אלך ואחזיר לה. הלכתי וכמובן שהוא רץ לאימא שלו ואמר לה שזה שלו והוא לא רצה לתת לה .היא בכאילו בדקה ואמרה אתה צודק זה שלך.וקרצה לי עין וככה זה נגמר
אני לא יודעת איך להתמודד במצב הזה?אני יודעת שזה פוגע בביטחון של ביתי אבל אני לא יודעת איך מטפלים במצב כזה?ומה עושים שהאימא מצדיקה את המעשה של הבן שלה?ומה אני אמורה לעשות בפעם הבאה שהמקרה יחזור על עצמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקווה שזה הפורום - תגובה
ד``ר חיים היילפרין17/10/2011הוריו של הילד שגו בכך שלא הציבו גבולות לבנם והבהירו לו שמהנקודה שבה הוא או הוריו נתנו לבתך דפים לצייר עליהם כ"אורחת", הדפים אינם שלו יותר ואין הוא רשאי לקחת אותם ממנה. במקרה שכזה עליך לתקשר תחילה עם ההורים ולהעמיד אותם על טעותם, ואם הם יתעקשו להיכנע לגחמות של הבן ולהעניק לו חינוך קלוקל, הבהירי שהדבר עושה עוול לילדה שלך ושבמקרה שכזה לא תאפשרי לה לבוא או לשחק איתו יותר (וכך עשי). בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

