עזרה עם הבן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה עם הבן
    רונית
    17/10/2011

    שלום, הבן שלי בשנות העשרים, בחור סגור ומופנם, ביישן וחסר בטחון. לא יוצר קשר ולא יוצא מהבית, למרות שהוא סטודנט ויוצא רק ללימודים. בזמנו הפנוי הוא רק צמוד למחשב. הוא מרגיש שאין לו צורך בחברים. הדימוי העצמי שלו נמוך ללא סיבה. לרוב הוא חרד משינוי או ממאמץ שנדרש ממנו. קשה לו לפנות לאנשים זרים. אני חשה שהבעיה מחריפה עם הזמן. כשהיה ילד קטן עד גיל בית ספר היה מאוד חברותי. בדיעבד אני מבינה שכל נקודת דרך חדשה, הייתה לו קשה. הוא משלים עם איך שהוא אני לא יודעת איך אפשר לעזור לו ואני מאוד חרדה, מודאגת איך הוא יסתדר.
    מה עליי לעשות, לאילו כיוונים לפנות? איך אפשר לחזק לו את הבטחון העצמי?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה עם הבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה עם הבן - תגובה

    טלי מנדיוק
    17/10/2011

    לרונית שלום רב,

    אין ספק כי הבן שלך זקוק לעזרה ותמיכה מקצועית וטוב שאת אמא מודעת וטובה המוכנה לסייע ולעזור.
    נסי לשכנע אותו לגשת לקבל עזרה אצל איש/ ת טיפול. סביר להניח שהוא יקבל עזרה דרך שיחות וגם טיפול תרופתי יכול לסייע במקרה זה.


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו