אלימות האם ניתן למנוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלימות האם ניתן למנוע
    נטלי
    24/01/2008

    שלום.אני בת34 גרושה מזה שנתיים וחצי,בודדה בארץ.הילדים שני בנים בני 6.5 ו5,האבא בתמונה אך לא בהתלהבות יתרה,כמו כן התמונה האחרונה שהם ראו לפני שביקשתי שיעזוב זאת סטירה ודחיפה לקיר ובעצם אף פעם לא היתה אווירה של כבוד כלפי מצידו.אני ברקע ילדה מוכה עם אב אלכהליסט,הוריי לא התגרשו,מעולם לא הבנתי את אמי בנושא.כעת יש לי בעיה עם עצמי ולעיתים אני ממש מיואשת,בני הגדול מאוד פעלתן,הרבה פעמים מציק לאח שלו,בקיצור לפעמים אני לא מצליחה להשטלת על עצמי ונותנת לו פליק או סטירה.ברור לי שזההוא מעגל סגור שצריך לפרוץ אך אינני יודעת איך.בריאותי הנפשי גם בעבר לא היה טוב היתי בדיכאון אחרי לידות,גם עכשיו חיי הם עבודה בית ולהפך.אנא עזרו לי ,אני ממש במצוקה,כועסת על עצמי ומיואשת.חשבתי שאולי הילד עם הפרעת קשב וריכוז אך לפי ההצלחות בבית הספר לא נראה כך.הבעיה היא אצלי.אנא עזרו לי ! תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלימות האם ניתן למנוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטלי

    ד``ר חיים היילפרין
    25/01/2008

    את צריכה לשבור את מעגל הבדידות והבית/עבודה, וללמוד דרכים אפקטיביות יותר לחנך את הילדים (ללא אלימות). ישנן לא מעט מסגרות בהן תוכלי לעשות את שני הדברים בעלויות מינימליות - קבוצות להדרכת הורים ("בי"ס להורים"), קבוצות תמיכה להורים (ראי למשל ב-http://www.sahar.org.il/parent_support.asp), ואם יש לך את האפשרות, טיפול של ממש בסוגיות שהעלית, במסגרת פרטנית או קבוצתית. אל תתייאשי - העובדה היא שיש לך כוחות: את הרחקת עצמך מאורח החיים שבו גדלת, התגרשת מהגבר האלים, את מגדלת את ילדיך ללא עזרה... כעת הגיע הזמן לא רק לשים את העבר מאחוריך אלא גם לבנות את עתידך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו