חמה ובעלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חמה ובעלי
    מעין
    25/10/2011

    האם יש דבר כזה שקט מהחמה?האם יש מצב לקשר נעים בלי בדיקה בזכוכית מגדלת?אני נשואה כבר 5 שנים+2 נשואים באהבה גדולה רק שתמיד אני ובעלי רבים על זה שההורים שלו זורקים לנו מילים כמו :אחיך מחמם אוכל משימורים ואחר כך נותן לילדים..או הילדים שלו אוהבים לראות בטלויזיה ..או שהם אומרים לבעלי שאתה לא יכול ללבוש חולה אדומה לבחוץ זה ממש לא יפה אנחנו מבינים באופנה (והאמת שהם חולים על קניות ומגיעים אלהם פעם בשבוע איזשהו עיתון לקשור לבגדים)בעלי מנסה להרגיע אותם איך הם ממש לא מבינים שזה כבר מוגזם
    אחיו צריך להתחתן עוד שבועים וחמתי יודעת שקנינו בגדים לחתונה איך היא הייתה חייבת לראות ולהעביר ביקרורת ולא מספיק זה היא בקשה שנקנה בגדים חדשים לשבת חתן ולכל הימים שמסביב ומבחינה כלכלית זה קשה אני חושבת שהבגדים שלו מאוד יפים כי יש לנו בגדי ערב יציאה וכו
    אתמול היא התקשרה ושאלה אם קנינו בגדים כי אוטוטו החתונה למרות שעברו רק יומים מאז שראינו בקיצר בעלי התעצבן ואמר לה אם אישתי אוהבת את הבגדים ואני אוהב את מה שיש לה זה מספיק ולא חשוב לנו מה כולם חושבים והיא התעקשה שהיא האמא והיא דואגת שלא יראו עלינו.זה ממש מפריע לי היחס הזה ובעלי כמובן לא יודע מה לעשות?הוא ניסה לדבר עם ההורים שלו כמה פעמים איך זה לא עוזר הוא ניסה לא להתיחס איך הם זורקים מילים שוב ושוב.הם לא מתנהגים ככה לשאר האחים בעלי הוא האמצעי
    ואנחנו ממש מיואשים בבקשה שתענו
    תודה רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמה ובעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמה ובעלי - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/10/2011

    לרונית שלום רב,


    עצתי לכם היא:

    1. להציב גבולות ולעמוד על שלכם בצורה מכובדת, חיובית, מנומסת ורגישה - אך תקיפה.
    2. לעבור תהליך אישי וזוגי של "מתיחת שריר". הכוונה שאתם צריכים להתגמש ולקחת את השתלטנות של הסבתא באופן יותר קליל, הומוריסטי... לבחור שלא להיפגע, להיעלב, לכעוס וכו'... אלה לקחת את הביקורת שלה או באופן בונה או עם חיוך.
    הגישה שלכם הנעלבת / כועסת לא תורמת לכם.
    3. תמשיכו לשמור על הזוגיות שלכם, על המשפחתיות שלכם ועל הרצונות שלכם - עם הרבה חיוך ושמחה.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו