מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חמה ובעלימעין25/10/2011
האם יש דבר כזה שקט מהחמה?האם יש מצב לקשר נעים בלי בדיקה בזכוכית מגדלת?אני נשואה כבר 5 שנים+2 נשואים באהבה גדולה רק שתמיד אני ובעלי רבים על זה שההורים שלו זורקים לנו מילים כמו :אחיך מחמם אוכל משימורים ואחר כך נותן לילדים..או הילדים שלו אוהבים לראות בטלויזיה ..או שהם אומרים לבעלי שאתה לא יכול ללבוש חולה אדומה לבחוץ זה ממש לא יפה אנחנו מבינים באופנה (והאמת שהם חולים על קניות ומגיעים אלהם פעם בשבוע איזשהו עיתון לקשור לבגדים)בעלי מנסה להרגיע אותם איך הם ממש לא מבינים שזה כבר מוגזם
אחיו צריך להתחתן עוד שבועים וחמתי יודעת שקנינו בגדים לחתונה איך היא הייתה חייבת לראות ולהעביר ביקרורת ולא מספיק זה היא בקשה שנקנה בגדים חדשים לשבת חתן ולכל הימים שמסביב ומבחינה כלכלית זה קשה אני חושבת שהבגדים שלו מאוד יפים כי יש לנו בגדי ערב יציאה וכו
אתמול היא התקשרה ושאלה אם קנינו בגדים כי אוטוטו החתונה למרות שעברו רק יומים מאז שראינו בקיצר בעלי התעצבן ואמר לה אם אישתי אוהבת את הבגדים ואני אוהב את מה שיש לה זה מספיק ולא חשוב לנו מה כולם חושבים והיא התעקשה שהיא האמא והיא דואגת שלא יראו עלינו.זה ממש מפריע לי היחס הזה ובעלי כמובן לא יודע מה לעשות?הוא ניסה לדבר עם ההורים שלו כמה פעמים איך זה לא עוזר הוא ניסה לא להתיחס איך הם זורקים מילים שוב ושוב.הם לא מתנהגים ככה לשאר האחים בעלי הוא האמצעי
ואנחנו ממש מיואשים בבקשה שתענו
תודה רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמה ובעלי - תגובה
טלי מנדיוק25/10/2011לרונית שלום רב,
עצתי לכם היא:
1. להציב גבולות ולעמוד על שלכם בצורה מכובדת, חיובית, מנומסת ורגישה - אך תקיפה.
2. לעבור תהליך אישי וזוגי של "מתיחת שריר". הכוונה שאתם צריכים להתגמש ולקחת את השתלטנות של הסבתא באופן יותר קליל, הומוריסטי... לבחור שלא להיפגע, להיעלב, לכעוס וכו'... אלה לקחת את הביקורת שלה או באופן בונה או עם חיוך.
הגישה שלכם הנעלבת / כועסת לא תורמת לכם.
3. תמשיכו לשמור על הזוגיות שלכם, על המשפחתיות שלכם ועל הרצונות שלכם - עם הרבה חיוך ושמחה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

