בני החמוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני החמוד
    קרן
    03/11/2011

    שלום
    הבן שלי בן7 ילד מקסים חכם חרוץ ילד שבאמת קל נורא להתאהב בו
    מחפש גבולות, ויודע מה הם מדבר ומשתף, יש לי בעיה שאני לא יוןדעת מה לעשות יש לו מידי פעם התקפי זעם בבית זה בכי, צעקות ובבית ספר צועק מקלל ומתעצבן על כל דבר וקשה ממש להתקרב אליו צועק על ילדים מרביץ, קשה נורא להתקרב ולנסות אפילו לחבק,
    עוד משהו שהילד קצת הרבה אובססי על דברים שהוא מעריץ כמו כדורגל, הוא יכול כל היום לדבר על כדורגל לראות כל היום תוצאות, לראות ערוצי ספורט , במחשב וגם לשחק (אני גרושה ) והילד יותר כייף לו להיות אצל אבא שלו כי האבא משתף פעולה וכל היום מדבר איתו על כדורגל גם אני מסכימה אבל נותנת גבולות ומפסיקה ומגבילה ונותנת אך לא יותר מידי.
    יש לי שני שאלות1. מה עושים שהילד מקבל התקפ זעם האם צריך להעניש ? איך פועלים?
    ולהגבי האובססיה מה לעשות לתת גבולות לתת לו כן לראות יותר מידי משחקים לתת גבולות
    אני חסרת אונים וממש לא יודעת איך לפעול
    אשמח להצעתכם תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני החמוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני החמוד - תגובה

    טלי מנדיוק
    03/11/2011

    למירב שלום רב,

    אהבתי מאוד את הפתיח בפנייתך: "...הבן שלי בן 7 ילד מקסים, חכם, חרוץ.....".
    במיוחד אהבתי את התייחסותך זו החיובית לאור הקשיים שיש לו.
    לגבי שתי הבעיות שאת מציגה בפנייתך:
    איבודי שליטה
    התנהגות אובססיבית

    את נדרשת לגשת לאיש מקצוע לקבל הדרכה רצינית, כיוון שהבן שלך זקוק לעזרה מקצועית.
    לא ניתן לסייע לך דרך פנייה באתר, אלה רק להפנותך לאיש / ת מקצוע.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו