מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנאה עוברת כל גבולג'ינה29/01/2008
שלום,
אני בחורה בת 29, נשואה שנית (גרושה לשעבר) מזה כ-8 חודשים, ביני לבין בעלי ישנה אהבה ייחודית, ומדהימה. שנינו נראים טוב מאוד מאוד, השכלה אקדמית גבוהה (שנינו בעולם הרפואה), בעלי בן 35 שנה. . . אין לנו ויכוחים עקרוניים. משום מה תמיד יש לי את הפחד מלאבד אותו, עושה לו סיפור מכל מבט קטן (למרות שהוא בנאדם ישר מאוד, אפילו יותר מדי ישר), או כל מילה לא נכונה . . . קנאה מקיפה אותי תמיד (מרוב שאומרים עליו דברים יפים). . . בעלי שומע עלי דברים טובים תמיד גם, אך הוא מקבל אותם בכיף לעומתי שאני מקבלת אותם בבפחד שיקחו לי אותו. . . זה לא רק קנאה, אלא אני עושה סיפור מכל דבר לא מתאים לי, והכי גרוע שתוך שניות אני יכולה להפוך את האוירה מנעימה לגיהנום. . . מתפרצת בצעקות, קללות, ואפילו אלימות. . . ולאחר חצי שעה פתאום אנחנו בוכים, לא מאמינים מה קרה והאהבה סוערת שוב. . .
אני יודעת שהבעיה אצלי, והוא תמיד סופג, את הכעס המכות ושוכח תוך שניות מסיבה אחת. . . אוהב אותי בטירוף ורוצה שהכל יסתדר. . . אני לא רוצה להמשיך להיות כזו כיוון שאני גם אוהבת אותו בטירוף. . . רוצה לחזור ולהיות רגועה, רוצה להאמין בו כי מגיע לו, רוצה לכבד אותו, ורוצה להתאפק מלעשות סצינות . . . איך אעזור לעצמי. . . ולו.
תודה מראש, ג'ינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לג'ינה
טלי מנדיוק29/01/2008לגי'ינה היקרה,
קנאה היא רגש טבעי ואנושי. לעיתים קינאה במערכת זוגיות היא דבר חיובי ומחמיא.
לא כך הדבר אותו את מתארת.
סמפטום הקנאה ממנו את סובלת הוא קיצוני - וגורם לך לסבל והרס של מערכת הנישואין.
הוא הפך להיות 'צד שלישי' במערכת היחסים שלכם.
מעין 'מנהל' ששולט ביד רמה במערכת היחסים.
הסמפטום נשמע אובססיבי, וכזה שעלול להביא להרס רב יותר בעתיד.
עצתי לך:
1. פניה לטיפול פסיכולוגי.
2. פניה לטיפול תרופתי - קונבנציונאלי או אלטרנטיבי.
(לגבי האלטרנטיבי - מנסיוני המקצועי הומאופטיה במיטבה יכולה לתת מענה מצויין לסמפטום הנ"ל.)
אשמח להמליץ בפניך על רופא הומאופט מצויין.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

