בעיות במשפחה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות במשפחה...
    קארין
    27/11/2011

    אני בת 27 גרה עם ההורים. יש הרבה דברים שמפריעים לי ומשפיעים עליי לרעה. אחד מהם זה שמאז שאני זוכרת את עצמי ההורים שלי לא מסתדרים ביניהם. לא רואה אהבה וחיבה. אבא כל הזמן צועק, גס רוח ואף אלים בעיקר כלפי אמא אך גם כלפיי. התוצאה של זה היא שאני נורא פגועה גם משפיע עליי שאני כל הזמן בטלטלת רגשות ובעצבים כי אני לא יכולה לראות איך שהוא מתייחס בזלזול כלפי אימי. וגם שלי קשה לייצור חברויות וזוגיות.. כי יש לי יציאות של עצבים וכעסים על דברים שאפשר היה להגיד בדרך אחרת..גם בבית אני תופסת את עצמי צועקת הרבה ומשתגעת מעצבים על כל מיני דברים וגם צועקת על הוריי. אני היייתי רוצה למצוא פיתרון איך להירגע כי אני לא רוצה לצעוק עליהם ויש לי גם מצפון אחרי כל מקרה כזה..וגם זה מפריע לי ביצירת זוגיות כי לא ראיתי זוגיות נורמאלית בין הוריי.. רק בסרטים ואצל חברותיי שזה לא מספיק..בנוסף גם בקשר זוגי יוצא שאם יש משהו שמפריע לי אני פתאום יכולה להוציא את זה בעצבים ואז הבן אדם שאיתי נרתע ממני ויורד לו ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות במשפחה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות במשפחה... - תגובה

    טלי מנדיוק
    28/11/2011

    לקארין שלום רב,


    עצתי לך היא כמובן לעזוב את בית ההורים לדיור עצמאי משלך.
    רצוי לקבל סיוע של שיחות הדרכה וליווי התהליך.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו