מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלההילה29/01/2008
שלום. שאלתי היא: אני אמא לשלושה בנים בני: 7,4,4.5 חודשים. בני בן ה-7 מקבל ריטלין עקב הפרעת קשב וריכוז אך עם זאת הוא ילד מאד עצבני שדורש שירצו אותו בכל דבר , הוא בוכה כל הזמן, מתרגז בקלות וקשה מאוד להרגיע אותו. בכל יום שעובר פשוט נשאבת כל האנרגיה. בעלי עובד רב שעות היום ומגיע הביתה בלילה ,בדרך כלל לפני שהילדים נכנסים למיטות, כך שהוא כמעט אינו מעורב במה שקורה בבית. הוא פשוט חושב שאני מגזימה כשאני מתארת לו מה עובר עליי עם הילד . התקשורת בין הילד לבין בעלי טובה מאוד (פשוט כי הם מתראים בערך כשעה בכל יום וזה אחרי שהוא כבר הוציא לי את הנשמה והתעייף). אם יש ביני לבין הילד איזשהו ויכוח או שאני לא מרשה לו משהו הוא פשוט לוקח את הטלפון ומבקש שאחייג לאבא. דבר שמקומם גם אותי וגם את בעלי. אני מרגישה שהזוגיות שלנו נהרסת . אני חייבת לציין שבעלי הוא גבר שעובד קשה מאוד ומנסה לעזור לי בכל דרך וכן קשה לו לראות אותי כעוסה ועצבנית לכן הוא משתדל לקלח את הילדים , להאכיל אותם, ולארגן אותם לשינה בשביל להוריד ממני קצת את הלחץ. אבל בכל זאת אני מרגישה שמשהו עומד לההרס בבית כי אחרי שהילדים הולכים לישון אני מנסה למצוא אוזן קשבת (של בעלי) ונדמה לי שהוא מתייחס אליי כאל קוטרית. מה לעשות????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה
טלי מנדיוק30/01/2008להילה היקרה,
הצטערתי לקרוא את פנייתך.
בנך סובל כפי הנראה מהפרעת קשב וריכוז - שנקראת גם ADHD .
הפרעת ריכוז - הקושי של האדם להתרכז.
הפרעת קשב - הקושי של האדם להיות בקשב, למלא אחר הוראות, להתנהג באופן תקין - בעיות התנהגות.
למיטב ידיעתי הריטלין מכסה בעיקר את הקושי בריכוז, פחות בבעיית הקשב.
הטיפול בילדים הסובלים מ- ADHD הוא מעגלי ומרחבי, שכן הפרעה זו לעיתים גורמת לילד קשיים נוספים. התנהגותם ההיפראקטיבית והמתקשה לקבל סמכות וגבולות מושכת אליהם "אש". והסביבה מביעה כעס ותסכול מהם. מורים, חברים, הורים ומשפחה...
כמה שקשה לך בתור אמא לילד שסובל מ- ADHD, לו קשה שבעתיים.
הוא בסך הכל בן 7, עם כל כך הרבה קושי.
לא פשוט.
בעיות בקשר הזוגי עקב גידול ילד שסובל מ- ADHD הם שכיחות מאוד. כל המשפחה מושפעת מגידולו של ילד כזה.
מצד אחד, הילד מוגדר כילד בריא ונורמלי. מצד שני, הפרעה זו גורמת לירידה משמעותית באיכות החיים לו ולמשפחתו. לתסכול רב. בכל המעגלים האפשריים.
עצתי לך:
1. פני לאיש מקצוע על מנת שיטפל בך/בכם, שתתחזקו ותוכלו להמשיך לגדל את הבן ושאר האחים באיכות חיים טובה ובריאה.
2. פני לאבחון פסיכולוגי נוסף על מנת לתכנן תוכנית טיפולית טובה עבור הבן. הוא חייב עזרה מיקצועית ושינוי התנהגות. בעזרתכם כמובן ובעזרת איש טיפול.
3. פני לנירולוג שוב (אחרי האבחון) לגבי אפשרות לשינוי בתרופה.
אשמח לקבלכם לטיפול אצלי.
המון בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

