עייפותתתתת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפותתתתת
    רבקה
    28/11/2011

    שלום- אני נשואה +3 ילדים אני עובדת 9 שעות רוב הזמן אני מפלת בילדים בני 3 וחמש רוב מטלות הבית עליי והבן שלי בן 15 מאוד עצמאי אבלללללללללל אני מרגישה מאוד עצבנית ואין לי סבלנות תמיד לחוצה ולא פעם הילדים שלי אמרו לי שאני ממש לא נעימה תמיד עונה בתקיפות אני ישנה מספיק שעות בלילה אבל מתעוררת מאוד עייפה כאילו לא ישנתי בכלל 1-מה עליי לעשות ולשנות כדי שיהיה לי יותר סובלנות לילדים שלי 2 וגם לעצמי אין לי רוגע תמיד עצבנית ולחוצה גם כלפי בעלי אין לי בעליה גם לקחת כדור אם זה ישנה לי את החיים תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפותתתתת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפותתתתת - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    28/11/2011

    את אדם בריא המתמודד עם כמות ורמת לחצים לא בריאה - את חייבת להקל על עצמך בדרך כזו או אחרת, להוריד משעות העבודה, לחלוק את מטלות הבית עם בעלך, להביא עוזרת וכיו"ב. אם תשכילי להקל על עצמך ובזמן שהתפנה לך לנוח, להתעמל ו/או לעשות דברים שאת אוהבת או נהנית לעשות, תגלי שבתוך זמן קצר תהפכי להיות הרבה יותר רגועה ונעימה. לא הייתי ממליץ לך לקחת כדור שירגיע אותך באופן מלאכותי תחת כל הלחץ הזה - את תקרסי בסופו של דבר גם עם הכדור. הקשיבי לנפש שלך והקלי על עצמך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו