מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא מפרגנים לי במשפחהנועם06/12/2011
שלום
יש דברים שקורים לנו במשפחה ואנחנו מתרגלים אליהם וזה נראה טבעי.
תמיד אמרתי שמשפחה יכולה להיות קופסה שחורה שאם אין נקודת מבט
מבחוץ יכולים להישאר בחושך. הענין שלי הוא שלפעמים אני מתעורר וקולט
שלא מפרגנים לי במשפחה. אני במשפחה שלי דמות טיפולית כזה שאוהב
לעזור, לתת עיצה, לעשות טובות כמו למשל לבלות בילוי איכות עם האחיינים
שלי שאני מאד אוהב, לטפל בהורים המבוגרים וכו'.
אלא שאני בעצמי בתקופת משבר. אני כבר תקופה
ממושכת מנסה להפוך עצמאי בתחום היעוץ וחווה קושי כלכלי והאחים שלי
והגיסות שלי מעולם לא עזרו לי על ידי הפנייה של לקוח פוטנציאלי למרות
שהם יודעים שאני מוכשר. אני מאמין שזה ניכר באופן שבו אני מתמסר לילדים
שלהם ועד כמה שהילדים מחזירים לי אהבה. יש לי גיסה שעוסקת בתחום
משיק למה שאני עוסק בו. שאנחנו נפגשים ואני מתבטא בעניינים מקצועיים
היא מתלהבת ומבטיחה לי שתאפשר לי להשתלב בפעילות כזאת או אחרת ואחרי ההבטחה אני לא שומע ממנה כלום. בדיעבד נראה לי שהיא משתמשת בידע שאני
מעביר לה למנף את עצמה. גם האחים האחרים שלי לא חושבים בכלל להפנות אליי אנשים. אני בטוח שיש משפחות שמאד מפרגנים ותומכים במיוחד כשבן משפחה שרוי במצב כלכלי קשה. יש לי שני אחים שאני בפירוש עודדתי אותם לעשות שינויים שנשאו עבורם פירות והם כיום מכחישים שהיתה לי תרומה. כנראה שכיוון שאני האח
הגדול הם לוקחים את זה כמובן מאליו ואילו אני .... מעולם לא היה לי מי
שיעודד אותי בתקופות של שינוי הייתי צריך להתמודד כמעט לבד.
אני חושב שבתפיסה של המשפחה שלי מכיוון שאני ויתרתי על עבודה
כשכיר ואני מתעקש להיות עצמאי ... בגלל הקושי שלי הם תופסים אותי
כלוזר. אני מעולם לא חשבתי על האחים שלי כלוזרים אלא התמקדתי
ביכולת שלהם להצליח. אני בטח לא מושלם ולוקח לי הרבה זמן לעשות שינויים
אבל יש לי תחושה שיש משהו מעבר...אולי קנאה או משהו שאני מתקשה לקלוט
אבל כשאני מתבונן בזה זה נראה לי מעוות. זה נורא מבאס ולפעמים בא לי פשוט להתנתק מהם לחלוטין כדי להפסיק את חוסר האיזון הזה בין מה שאני נותן לבין מה
שאני מקבל. איך מתנתקים מאחים כשאני כל כך מחובר לילדים שלהם... ?
אשמח לשמוע על דרך להתמודדות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מפרגנים לי במשפחה - תגובה
ד``ר חיים היילפרין07/12/2011אני מציע לך להסתכל על כל העניין הזה מזווית אחרת - נדמה לי שלא מדובר כאן בחוסר פרגון אלא שאחיך הצעירים והנשים שלהם רגילים מאז שהיו קטנים לראות אותך "מלמטה למעלה" כאח הגדול שדואג להם ואינו זקוק לעזרה. אני כמעט בטוח שאם תשוחח אתם בגילוי לב על מצוקתך ותבקש את עזרתם באופן ישיר ופתוח, תגלה שהם ישמחו לסייע לך. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכים איתך...תודה
נועם07/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

