מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- למה לא רוצה להפרד?ניקול31/01/2008
היי
התחתנתי לפני שנתיים אני בת 23בעלי סיפר לי לפני חתונה שהיו לו חברות אחרות אך זה נגמר איתן ואין מה לחשוש.....אחרי חתונה נכנסתי פעם לאימייל שלו ראיתי שחברתו לשעבר שלחה לו איזה שיר רבנו נפרדנו לכמה זמן שוב חזרתי עדיין לא סומכת עליו לגמרי הוא לא אומר אני לא בוגד אני אוהב אותך אלא את סתם מדמיינת דברים אני לא בוגד....וגם בקשר לאותה בחורה שיקר שזו אשתו של חבר ושהחבר זה ששלח לו את השיר והוא משתמש באימייל של אשתו...גם אחרי שחזרתי כשהוא ישן ראיתי בשיחות יוצאות שהוא התקשר לאיזה אישה נשואה בחסוי...בשעה מאוחרת...וגם יש את המספר של אותה חברה לשעבר...רק כשהתחתנו גליתי תמונות שלו ושל חברה שלו והוא לא הסכים לזרוק בטענה שאלה זכרונות לאחר כמה חודשים גיליתי על דיסקט תנמונות שלו ושל חברה אחרת..הוא אומר שאפילו שכח שהתמונות בבית...פשוט נמאס לי מהשקרים גם הסקס גרוע..פעם בחודש לכל היותר...אמרתי לו שאם הוא לא רוצה עדיף שנתגרש כבר הוא לא רוצה הוא אומר שאנו יכולים להסתדר אמרתי לו שאני לא יודעת אם בא לי להסתדר איתו בכלל שאני מתחרטת שהתחתנתי ושלא ידעתי שחיי הנישואין כאלה מגעילים שאפילו אם לא אראה אותו כמה חודשים לא אתגעגע אליו בכלל נמאס לי שהוא שובכר לי את הלב כל הזמן....לדעתי הסיבה שהוא לא רוצה להתגרש זה מה אנשים יגידו כי אנו חיים בחברה קטנה שכולם מכירים את כולם אני מפחדת להכנס להיריון ולהתקע איתו כל החיים מה עושים?אגב אותה חברה לשעבר כבר התחתנה ויש לה ילדה והיא הרבה יותר מבוגרת ממני...עד כה השתדלתי להתייחס אליו יפה להתגנדר בשבילו אך כבר אין לי חשק יותר....לא מבינה מאיפה המזל הזה נפל עליי....מיואשת.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לניקול
טלי מנדיוק31/01/2008לניקול שלום רב,
הצטערתי לקרוא את מכתבך.
את בחורה צעירה ונתונה למצב כל כך מתסכל.
עם זאת, את התחייבת למערכת הזוגית הזו, נישאת לבעלך, ולכן עליך לנהוג בבגרות ובאחריות.
כרגע אתם נתונים למשבר אמון במערכת היחסים, ויש לטפל בכך.
זה לא עובד ככה, שאם יש משבר בנישואין אז אומרים: "נזרוק אותו...."
מערכת זוגית, ובודאי של נישואין היא מעכת יחסים מחייבת, ודורשת השקעה רבה, ארוכה ובלתי פוסקת.
תסמכי על עצמך שאם נישאת לו, לא טעית. פשוט לא חשבת שצריך לעבוד ולהשקיע. שהכל יהיה סבבה...
אני מציעה לך / לכם לפנות בדחיפות לטיפול זוגי (אשמח לקבל אתכם) אשר יאפשר לכם לנהל מערכת יחסים אמינה טובה ובעיקר בוגרת.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה..
ניקול31/01/2008נניח שבאנו לטיפול אז מה אמון בשבילי זה מאוד חשוב..נניח אמרת לו שזוג חייב שיהיה אמון בינהם והוא מפסיק לדבר איתה....בעלי הוא לא טיפש הוא פשוט אכזר עובדה שלא מעניין אותו שאגלה תמונות של אחרות או שיחות חסויות ....לשכנע אותו להיות נאמן לי לא יעזור בהנחה שאין לו טיפת מוטיבציה כזו.....ותאמיני לי לא חשבתי שהכל יהיה סבבה אני יודעת שבזוגיות צריך להשקיע אך הא עשה מעשים מגעילים על ההתחלה שאני לא יודעת אם אני יכולה להאמין בו יותר....זה הבעיה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלניקול
טלי מנדיוק31/01/2008לניקול שלום רב,
את צעירה מרירה, פסימית, וחסרת תיקווה בנוגע לזוגיות שלך - ואפשר להבין אותך.
אני לא אפתח פה במאמר אודות זוגיות ואמון בתוך קשר, אני מציעה לך לגשת לטיפול זוגי לאיש מקצוע שיעזור לכם.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

