דילמה קשה להתגרש או לא ????????????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה קשה להתגרש או לא ????????????
    פגסוס
    03/02/2008

    אני נשוי כבר 25 שנים .ולנו שני ילדים גדולים , מזה כשבע שנים אני מרגיש שאני כבר לא יכול יותר לסבול את נוכחותה של אישתי בקירבתי ..במשך כל השנים עיקר העול עלי .בענייני פרנסה החלטות וכו'..בתחומים רבים אני מאוד דומיננטי ואני חש שהיא כל הזמן חוסה בצילי ,הדבר גרם לירידה בדימוי שלה בעיני ,מבחינה חיצוני וסליחה אם נשמע שחצני משהו אבל נראה היטב ויש לי תחושה שאשתי מתכווצת כשהיא שומעת שמחמיאים לי,אשתי לא נותנת ספייס לא מצא חן בעיניה שאני יוצא עם חברים (דבר שעשיתי לעיתים נדירות ..) במשך היום שיחות טלפון ותמיד השאלה איפה אתה ? לפני כשנתיים הכרתי מישהי והתפתח רומן אשר נחשף הצגתי את הקשר כסטוץ למרות שלא היה כזה , הרגשתי שאני לא מוכן לוותר על הקשר והמשכתי תוך שמירה יתרה על דיסקרטיות ,כלפי חוץ לכאורה הקשר היה מזדמן ונגמר אך אישתי בשלה עושה המון סצינות והלחץ לא מפסיק ,אני ממש מרגיש חנוק בבית מחד לא רוצה להתגרש בשביל שום אישה מאחר ואיני מאמין על בניית קן חדש על גבי הריסות , אמרתי שאם אי פעם אעזוב את הבית זה כי רע לי .
    הדילמה מלווה אותי כבר הרבה שנים ואני מרגיש שאני צריך לקבל החלטה כי גם נסיונות לעשות את המקסימום שאני יכול (והיתה תקופה שהקשר עם החברה נותק לא גרמו לאישתי להיות שביעת רצון) ואז הגעתי למסקנה שצדקתי שלא וויתרתי על הקשר עם החברה שהרי זה ממילא לא היה משנה כלום לאישתי ואם זה עושה לי טוב ..אז זה מגיע לי .
    לסיכום כבר כשבע שנים מלווה אותי הדילמה לעזוב או מה ?? אישתי מרגישה שאני מרוחק והמצב לא משתפר ..אני לא מוכן ללכת לטיפול זוגי לא מאמין בזה ולא מוכן להחשף ולחשוף את חיי בפני גורם זר
    אשמח לשמוע זוית ראייה אחרת ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתלבט

    טלי מנדיוק
    03/02/2008

    שלום רב,


    הצטערתי מאוד לקרוא את הפניה שלך, את הדילמה הקשה ואת התסכול הרב בו אתה נמצא.


    המצב מאוד קשה, אולם מבחינה תיאורתית יש הרבה הרבה הרבה הרבה מה לעשות.

    הנקודה היא להיות פתוח לקבל עזרה.

    ואין מה לעשות ללא עזרה חיצונית - של "גורם זר" אין שום סיכוי לאזן ולשקם את הקשר שלכם.

    אתה / אתם לא יודעים מסוגלים ומבינים איך לרפא את המערכת יחסים ללא עזרה.



    נקודה קריטית בסיפור היא - הילדים.

    אתה / אתם שוכחים שיש פה ילדים בסיפור. אנשים חסרי אונים וחסרי ישע.
    לפחות עבורם ובשבילם תפנו לקבל עזרה.

    אתם זקוקים להרבה עזרה.

    אם לא "תמתח שריר" עכשיו במערכת יחסים עם אשתך, ממילא תצטרך לעשות זאת במערכת יחסים הבאה שלך. לכל מערכת יחסים אתה תגיע עם אותם כלים דלים שיש לך לקיום קשר זוגי.

    לכן אני ממליצה מאוד שתמתח שריר כבר כעשיו.

    פנו לקבלת עזרה. (אשמח לקבל אתכם לטיפול כמובן.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ,תגובה - פנייה לייעוץ

    פגסוס
    04/02/2008

    קראתי כאן פניות לתגובות של אחרים והתגובה המיידית של המגיבים הן בקרב מנהלי הפורום ואחרים הינה טיפול זוגי ,משיחות עם חברים שעברו את החוויה הזו יש בה מעמד מאוד לא נעים והוא הוצאת רפש ממש רפש והכל בעידוד המנחה מתוך כוונה להוציא הכל וליישר את ההדורים .
    הבעיה שאחרי הדינמיקה הזו הרפש חרוט בזכרון ממש ,
    גם אם פתאום מסתדרים לכאורה יש בכך עילבון ומאחר ואני מכיר את אישתי כאישה רגישה ביותר אני רוצה להמנע ממצב בו אני מזעזע אותה באמירות קשות ..לפיכך אני מתאפק ובוחן ומתלבט ..עד שארגיש שקלו כל הקיצים .
    ציפיתי אולי לשמוע אמירות או "איזה צ'ק ליסט" ..של תנאים שבהתקיימם כדאי לשקול כך או אחרת ..





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתלבט

    טלי מנדיוק
    04/02/2008

    שלום רב,


    צר לי מאוד שאתה תופס טיפול זוגי, עזרה מיקצועית כמקום בו - "..יוצא רפש...ממש רפש...".

    זוהי בורות. חוסר ידע, ובעיקר פחד.

    טיפול זוגי - אמור להיות מקום בטוח. מגונן. מלמד. מקום שעוזר לזוג להגיע למערכת זוגית בוגרת אינטימית ובטוחה.

    אתה צודק, לא כל המטפלים הזוגיים "צדיקים גמורים".
    אבל לפחות מנקודת מבטי האישית והמקצועית מקומם של המטפלים הטובים שמור בגן עדן.
    הם עושים עבודה טובה וחשובה מאין כמוה.

    אני מאחלת לך / לכם בהצלחה בהמשך הדרך!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי היקרה

    פגסוס
    05/02/2008

    ראשית אני סבור שכל אדם שתורם במשהו לאחרים ראוי למושב בגן עדן ואני מוכן להיות מליץ יושר לכאלה .
    אם מדברי חשבת שכיוונתי לביקורת על היועצים הזוגיים או מטפלים וכו..אם כך הובנתי מתנצל על כך .
    כוונתי היתה שבמהלך הטיפול על כל אחד מהצדדים לומר את אשר על ליבו וזאת מתוך כוונה ליישר את ההדורים
    ישנן לעיתים אמירות קשות מאוד אשר נחרטות בזכרון ונשארות בלב גם לאחר שפג קסמו של הטיפול המוצלח. ומזאת אני חושש שכן אני מכיר היטב את אישתי ואת רגשנותה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אתה אמור להיות המסכן פה?

    ליאת
    08/02/2008

    אני אגיד לך למה המצב לא השתפר ולא ישתפר לעולם. כי אתה עדיין בוגד !
    גם אם אשתך לא יודעת בהכרה מלאה מה שקורה הלב לא משקר!
    היא מרגישה את הבגידה הזאת. מריחה משהו באויר. אבל בגלל שאין לה שום הוכחה היא מאשימה את עצמה שהיא סתם דפוקה בראש וסתם מדמינת מה שגורם לה להרגיש פחות ממך (לחסות בצילך)
    וגם אם נפרדת לתקופת מה מהחברה היא עדיין היתה בראש שלך במחשבות שלך בכולך. וגם את זה הנשמה של אשתך הרגישה אבל שוב לא היה לה הוכחה.
    ולדעתך,בגידה גם אז זה "רק סטוץ" גורמת למשבר אמון גדול . וושוב שוברת את בטחונו העצמי של הנגבד בצורה טוטלית.
    לפעמים רק זריקת "רפש" עוזרת לבנות את הכל מחדש ולפעמים לא .
    אולי מזה אתה מפחד?
    לדעתי אשתך במשבר נפשי. לדעתי אתה לא תורם כלום כדי לתקן את המצב. ולדעתי עדיף שתספר לאשתך מה שקורה באמת עם החברה ותתן לאשתך צאנס להחליט אם היא רוצה להשאר איתך או לא.
    לא שאתה תקום ותעזוב "בלי שום סיבה" ותזרע בה עוד הרס וחורבן.
    אתה לא אוהב את אשתך. לא אכפת לך ממנה. נשאר בנתיים בנשואים כי נח לך.
    אבל רק רציתי להגיד לך שיש מה שנקרה מידה כנגד מידה. מה שעשיתה לאחרים יחזור אליך כבומרנג!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו