מחיר הגירושין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחיר הגירושין
    שחר
    05/02/2008

    שלום, אני גרוש כבר 5 שנים וכיום יש לי חברה שאני מאד אוהב, גם לגרושתי יש חבר, אך 2 ילדי הקטנים (15 ו- 10) גרים איתה. לאחרונה היא מצליחה לגרום להם לנתק יתי את הקשר, היא לא מוכנה שאבוא לבקר בביתי לשעבר, היא מונעת ממני אפשרות להזמינם לי והם מנסים להמשיך להיות איתי בקשר כשזה לשביעותך רצונה אך הם לא רוצים להכאיב לה. האם אני יכול לפנות למישהו בנושא? אני לא מסוגל לדבר איתה כי היא לא מוכנה ויש מתעצבנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחיר הגירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשחר

    טלי מנדיוק
    05/02/2008

    לשחר שלום רב,


    הצטערתי לקרוא את תחושותיך ואת "המחיר של הגירושין".

    אין ספק לגירושין יש מחירים קשים וכבדים.

    אני תמיד ממליצה להשקיע את האנרגיות, הזמן והכסף בקשר הקיים ולא בפרוק.

    אך עם זאת, לעיתים אין ברירה ונאלצים להתגרש.

    1. ילדיך בגיל ההתבגרות, גיל בו הילדים מאוד עסוקים בעצמם ובענינים שלהם. וטוב שכך. כי זה הגיל וזה השלב. לגבי ילדים להורים גרושים, המצב קצת יותר בעייתי כי המפגשים אמורים להיות מתוכננים. וזה יותר קשה איתם, והאמת פחות מעניין להם. זה לא כמו בגילאים צעירים יותר.

    2. נוסף על כך, אתה מספר כי גרושתך חווה כאב שהם נפגשים איתך, כך שהמצב יותר קשה.

    אני ממליצה לך מאוד לפנות להדרכה מקצועית לגבי התקשורת שלך עם גרושתך, ולגבי הקשר איתה.
    ולגבי הקשר שלכם כהורים גרושים עם הילדים שלכם.

    אתה חייב להגיע לדיאלוג איתה. אם אתה לא מצליח לבד גש לקבל עזרה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו