אמא דיכאונית!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא דיכאונית!
    לי
    12/02/2012

    שלום,אנו 4 ילדים נשואים מחוץ לבית ההורים.
    אימי בשנתיים האחרונות נפלה לחולי אך מתפקדת והכל תקין.הבעיה,כל מה שאנו עושים למענה ולמען אבי לעולם לא מספיק.היא מדברת בזילזול לכל הילדים,דואגת לומר מילים קשות ופוגעות ולרוב זה גם ליד ילדינו ובניי זוגיינו.האווירה במפגשים משפחתיים הופכת להיות בלתי נסבלת.אבי לא מתערב ואני ואחיי כל אחד לבדו אמר לה שלא נעים להפגש בצורה הזו וכמה טענות יכולות להיות לבן אדם?!אני גם אמרתי לה שניראה לי שהיא צריכה כדורים נוגדיי דיכאון אך היא טוענת שאני מבלבלת את המוח.לא כיף לי לבוא אליהם,אני מרגישה שאני באמת עושה כמיטב יכולתי לתמוך ולעזור אך במקום תודה מרגישה יריקה לפנים.מה עושים?סביר להניח שהתסכולים שלה יחמירו עם הגיל.יש לציין שהיא רק בת 60.המון תודה תותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא דיכאונית!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא דיכאונית! - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    13/02/2012

    סכמי עם אחייך לשוחח עם אימך ולהתנות את ביקוריכם אצלה בשיפור התנהגותה (בהפחתת הדיבור המזלזל והפוגעני וכו'). אם אמא תמשיך לפגוע בכם למרות השיחה והצבת הגבולות, לא תיוותר לכם ברירה אלא לבקר אצלה פחות ולמזער את הפגיעה בדרך זו. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו