הייתכן כזה דבר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הייתכן כזה דבר?
    סטודנטית
    20/02/2012

    שלום רב,

    אני סטודנטית. נכחתי בשיעורים שהעבירה מטפלת משפחתית קוגניטיבית-התנהגותית שהעידה על עצמה שהיא מטפלת משפחתית ובאות אליה משפחות רבות לקליניקה.

    באחד מהשיעורים היא אמרה: "ילדים שנאנסים לא מבינים מה זה. הם רק יודעים שכואב. אין להם קונוטציה של מין והם לא מבינים מהו אונס. לכן אם המבוגרים לא יעשו מזה עניין גדול גם הילדים לא. בגלל שהמבוגרים נכנסים להיסטריה גם הילד נכנס להיסטריה. הדרך הנכונה להגיב היא לומר שזה לא כל כך נורא, שלא קרה משהו נורא, ואז זה לא יהפוך לטראומה. זה הופך לטראומה כי ההורים עושים מזה טראומה."

    אותי זה זיעזע. הייתכן כזה דבר? הייתכן שמורה לטיפול משפחתי תחשוב כך ותתנהג כך?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הייתכן כזה דבר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו