מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילדה בת 10 כמו בת 17GAL20/02/2012
שלום רב,
אני הורים בני 39 ו43 הורים ל2 בת 9 ו בת ו10.
בתינו בת ה 10 ילדה מאוד מרדנית ועקשנית, מדובר בדברים הקטנים , משטיפת פנים בבוקר,ועד לאכול ולהכנת שיעורים,
מאחר ואני נמצאת אחר הצהריים אני המבקשת והיא תמיד מתעקשת לא להסכים , לא רוצה להכין שיעורים או משקרת שהיא הכינה והיא לא הכינה בעצם.
לא רוצה להתקלח..., לא רוצה לסדר את החדר, כשאני מבקשת שוב מתפתח ויכוח שהופך לצעקות , היא לא מוכנה להבין שאני האמא והיא הבת
גם כשהכנתי תקנון היא קרעה אותו.
הלכנו לטיפול משפחתי ושם נאמר לנו לשוחח איתה , את מספר השיחות שעשינו איתה אי אפשר לספור.
אנחנו מיואשים , האווירה לחוצה ולא נעימה בבית.
אני מרגישה חסרת אונים משום שכל מילה שלי מובילה לאימות ומריבות.
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת 10 כמו בת 17 - תגובה
ד``ר חיים היילפרין21/02/2012שיחות לבדן לא ישנו את התנהגותה של בתכם - פנו לפסיכולוג קליני התנהגותי שידריך אתכם כיצד לעצב את התנהגות הילדה. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לנו כסף !
GAL21/02/2012מדובר בסכומי עתק....
מה גם שגם טופלנו אצל טרפיסט/פסיכולוג קליני, בתשעים אחוז מהמפגשים הוא שוחח איתה ושחח, ושוחח...והיא כל הזמן דיברה וקישקשה ע ל כל מיני דברים, והתרוצצה ,
עד שבאיזה שהוא שלב כבר נגמר לנו הכסף.
אנחנו לא יכולים לעמוד בסכומים כאלה בשביל שמישהו יישב ויקשיב לה, גם אני בבית יושבת ומקשיבה לה,זה לא זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לנו כסף ! - תגובה
ד``ר חיים היילפרין21/02/2012צר לי לשמוע (שוב) על הטיפול הכושל בבתכם ועל סכומי העתק שבוזבזו לשווא. כל מה שאתם (הייתם) צריכים זה מספר מצומצם של פגישות הנחייה עם פסיכולוג התנהגותי שילמד אתכם כיצד לנהוג בילדה ולעצב את התנהגותה. (עלות טיפול שכזה, גם במחיר של 400 ש"ח למפגש, עדיין רחוקה מסכומי העתק שהוצאו על הטיפול הכושל.) בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

