אמא שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא שלי
    בטן
    01/03/2012

    אני ואמי אנחנו לא בכאלה יחסים טובים , לא כמו שאמא ובת צריכות להית לדעתי. אבא שלי אני הרבה יותר מחוברת אליו והוא יותר חינני. סיבה אחרת שלאמא שלי יש מחלה נפשית כלשהי ושהייתי קטנה יותר זכיתי יותר לתשומת לב מאבא..שוב, גם מבלי שום קשר למחלה הוא יותר אמהי בעצם..אני מתעצבנת עליה הרבה ובגלל התרופות שהיא נוטלת יכולת התגובה שלה איטית, בין היתר, מה שמעצבן אותי יתר. אני כל כך לא רוצה לפגוע בה ורוצה לחבק אותה ולנשק אותה כמו שאני עושה עם אבא שלי, אבל זה לא יוצא לי...אני לא רוצה לפגוע בה יותר והיא מאוד יקרה לי...אני לא זוכרת באמת מתי בפעם האחרונה נישקתי או חיבקתי אותה, אני לא אוהבת לעשות אז זה אבל ברורש אני אוהבת את זה..מה זה אומר עליי ומה אפשר לעשות?כואב לי להתייחס אליה ככה ואני בוכה הרבה פעמים בגלל זה.
    זה עוד יותר התעצם כאשר נולדה לי אחיינית..לא יודעת איך להסביר את זה.
    לפעמים אני פוחדת שאני אתחתן ויהיו לי ילדים , כך היחסים שלי יהיו...זה מעסיק אותי הרבה לאחרונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלי - תגובה

    טלי מנדיוק
    01/03/2012

    שלום רב,

    פנייתך כל כך אנושית ורגישה.
    עם השנים אדם עובר תהליך צמיחה, גדילה והתפתחות והוא לומד לקבל את האנשים סביבו ביתר הבנה, ואמפתיה.
    קשה מאוד לקבל ולהשלים עם מוגבלויות של האנשים היקרים שלנו.
    קשה לבנות הגנות שיגנו עלינו מפני כאב זה.
    אולם עם הזמן, ועם השנים יכולות אלו מתפתחות ואז אפשר להתנהל טוב יותר.
    אשריך שיש לך קשר כל כך טוב עם אבא! את בהחלט אדם מבורך!
    אמצי גישה חיובית של החצי כוס המלאה!!!!

    בהצלחה!!!!!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו