יחסי נכדים וסבתא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסי נכדים וסבתא
    ל
    01/03/2012

    אני אמא לשלושה ילדים בגילאים 12 וחצי 9 וחצי ו 5, יש לי בעיה:
    חמתי היא אשה שקונה לילדים כל מה שהם רוצים וצריכים, מעורבת ומתערבת בחייהם,
    לעומתה אמי שונה "קרה" יותר, פחות קונה ונותנת (חוסר יכולת כלכלית) ופחות מתערבת בחיי הילדים. לאחרונה ילדי החלו להתרחק מהורי, הן בשיחות טלפון והן במפגשים, כאשר אנחנו מגיעים להוריי אז ביתי הגדולה כל הזמן מתעקסת באייפון,ביתי האמצעית הפסיקה להתקשר לאימי, המצב חורה לי מאוד (ברמות גבוהות מאוד), אמי מעירה לי ובצדק על התנהגות הילדים, על כך שהם גדולים והם כבר מודעים להתנהגויות שלהם, אני מבקשת לדעת כיצד עליי להפוך את הקערה על פיה, כיצד אוכל לשנות את המצב? אני יודעת ומודעת שילדים הם אנטרסנטים ויאהבו את מי שקונה להם ועושה להם. אך בכל זאת לדעתי זאת לא סיבה להתנהג בצורה כזו.אשמח לקבל עצה כיצד לגרום לילדי להתקרב שוב להוריי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסי נכדים וסבתא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסי נכדים וסבתא - תגובה

    טלי מנדיוק
    01/03/2012

    שלום רב,


    כל שעליך לעשות זה לעודד, לתמוך, ולכוון למען הקשר החיובי בין הנכדים לסבתא.
    אולם מנקודה מסויימת זו גם הבחירה שלהם.
    גם להם יש בחירה, הרגשה, רצון.
    עליך יהיה ללכת "בין הטיפות" בין רצונם, לרצונך, לרצון הסבתא וכו...


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו