הרטבת לילה של ילד בן 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרטבת לילה של ילד בן 5
    לילי
    10/02/2008

    שלום לכם!
    לאחרונה אחי, אשתו ובנם בן ה-5 עברו להתגורר בביתנו כי אין להם אמצעים לשכור יותר דירות.
    דא עקא - ילדם בן החמש - אשר ניגמל בגיל יחסית מאוחר מחיתולים (בערך בגיל 4), כעת בן חמש ובלילות הוא לא שולט על השתן. מה שקורה זה שהוא עושה פיפי וקם בבכי ומעיר את כל בני הבית. גיסתי ניגשת אליו מחליפה לו בגדים והולכים לישון. קורה אפילו פעמיים בלילה.

    גיסתי רוצה לשים לו טיטול בשעות הלילה כדי שלא יתעורר. היא טוענת שבקיץ הוא ישלוט על זה או לכל הפחות יסכים לקום לשירותים. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה של ילד בן 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילי

    ד``ר חיים היילפרין
    11/02/2008

    ילדים מגיבים לשינויים ולחצים ברגרסיה להתנהגויות האופייניות לגיל מוקדם יותר, ואחד התסמינים השכיחים הוא הרטבת לילה. השימוש בטיטול וקיבוע ההתנהגות אינו מומלץ. כדאי לכם לגשת לטיפול פסיכולוגי ייעודי בהרטבה, באמצעות חיישן המעיר את הילד עם תחילת ההרטבה, שיאפשר לילד לחזור ולשלוט בשלפוחית השתן בשנתו. בכל מקרה, אני מאחל למשפחת אחיך שתמצא את מקומה הקבוע ותעניק לילד את היציבות והשלווה שתאפשר לו לישון בלב שקט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו